عکس خالکوبی های جنایتکاران

زندانیان در زندان های شوروی خالکوبی را زندگینامه خود می‌دانستند. زندگی‌ای که سراسر خونریزی، خشونت و جنایت بود و این برای آنان افتخار محسوب می‌شد.

به گزارش رکنا ، خالکوبی یا تتو روی بدن بین زندانیان شوروی از سال 1930 رشد کرد و در سال 1970 تا 1980 محبوبیت زیادی پیدا کرد.

خالکوبی خلافکاران

این خالکوبی‌ها بطور خاص بر روی بدن زندانیانی که در اردوگاه‌های کار اجباری موسوم به گولاگ در نواحی دورافتاده بودند رایج تر بود.

تتوی جنایتکاران

آنان خالکوبی را زندگینامه خود می‌دانستند. زندگی‌ای که سراسر خونریزی ، خشونت و جنایت بود و این برای آنان افتخار محسوب می‌شد.

تتوی خلافکاران

برخی از این خالکوبی‌ها نیز رمزگشایی شده است. صومعه‌ها، کلیساها، مریم باکره، قدیس‌ها و فرشته‌ها روی سینه یا پشت، سرسپردگی فرد به دزدی را نشان می‌دهند. جمجمه‌ها به قتل اشاره دارند. تابوت‌ها هم جنایت را نشان می‌دهند، قربانیان در آنها دفن می‌شوند.

خالکوبی زندانیان

ستاره‌های هشت‌پر روی ترقوه‌ها نشان از یک دزد سطح بالا و حرفه‌ای دارند. پاپیون روی گردن اغلب و اجبارا روی جیب‌برهایی کشیده می‌شد که قانون دزدها را شکسته‌ بودند و خود را در کنار مافوق‌ها جای داده‌ بودند. مار دور گردن نیز علامت اعتیاد است.

خالکوبی جنایتکار

چشم‌های روی شکم نشاندهنده همجنسگرایی است. گل رُز روی سینه یعنی او 18 سال را در زندان سپری کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟