توصیه‌های اقتصادی هفتگی به متولدین هر ماه سال

به گزارش رکنا ، در این اوضاع اقتصادی بد جامعه بهتر است همه ما بیشتر فکر اقتصادی داشته باشیم و سعی کنیم مثبت فکر کنیم.

 فروردین

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

 اردیبهشت

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

خرداد

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

 تیر

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

 مرداد

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

شهریور

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

مهر

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

 آبان

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

 آذر

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

دی

نباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

 بهمن

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

 اسفند

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟