اولین باران پاییزی و رنگین کمان امسال در جزیره کیش + فیلم
حجم ویدیو: 3.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش رکنا ، با نزدیک شدن به غروب جمعه هوای آفتابی، آرام آرام ابرهای باران زا آسمان آبی کیش را پوشاند و به یکباره بغض آسمان باز شد و باران پاییزی با شدت تمام شروع به بارش کرد.

همراه شدن باد و باران پاییزی اگر چه موجب شد آب باران از برخی درزهای پنجره ها و درها سرکشیده و میهمان ناخوانده خانه ها شود اما برای همه کیشوندان جذاب و لذت بخش بود.

در گذشته شاهد بودیم که با هر باران بسیاری از مسیرها دچار آبگرفتگی شده و مشکلاتی را برای عبور و مرور خودروها ایجاد می کند که امیدواریم با تلاش های شرکت عمران و خدمات این مشکلات در جزیره کیش مشاهده نشود.

رنگین کمان در جزیره کیش

همراه شدن باران و آفتاب در یک روز پاییزی سبب به وجود آمدن رنگین کمان زیبایی در آسمان کیش شد که تعدادی از کیشوندان با ثبت این لحظه زیبا این زیبایی را به تصویر کشیده و در شبکه های اجتماعی با دیگر شهروندان به اشتراک گذاشتند.

لذت تماشای باران پاییزی از لحظاتی است که همواره علاقمندان بسیاری دارد؛ زمانی که پشت پنجره به بارش زیبای باران می نگریم هزاران خاطره تلخ و شیرین را با خود مرور می کنیم و از اعماق وجود آرزو می کنیم که هیچگاه روزهای سخت و تلخ به زندگیمان بازنگردند.

جزیره کیش، اگر چه در آغوش خلیج نیلگون همیشه فارس آرام گرفته است اما گرما و شرجی بالای آن لذت یک روز بارانی را برای دوستداران هوای لطیف و خنک دلپذیر می سازد.

خاک تشنه و درختان جزیره کیش نیز از این باران و رحمت الهی سیراب شده و گرد و غبار روزهای گذشته را از تن شسته اند.

جزیره کیش به دلیل قرار گرفتن در جنوبی ترین نقطه ایران اسلامی از جمله شهرهایی است که در کشور کمترین بارش باران سالیانه را در پرونده بارش های هواشناسی داشته دارد.

بی تردید با بارش باران باید در هنگام رانندگی دقت بیشتری داشت تا از بروز هر گونه تصادف و بروز مشکلاتی از این دست در امان بمانیم.

در جزیره کیش با عبور از روزهای گرم تابستان و نزدیک شدن به آخرین روزهای ماه آبان پس از این بارش پاییزی امید می رود آب و هوا آرام آرام به سوی اعتدال بیشتر و کاهش گرما پیش رفته و در روزهای آینده شاهد آب و هوایی خنک تر باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟