واکنش دیدنی یک مادر پس از مشاهده راه رفتن پسر بیمارش + فیلم
حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا، شاید بسیاری از ما بدلیل غفلت قدرشناس نعمت‌های بزرگی که خداوند به ما ارزانی داشته است نیستیم. روی دو پای خود راه می‌رویم، با دست‌های خود کار‌های روزمره خودمان را انجام می‌دهیم، حرف می‌زنیم، می‌شنویم، می‌بینیم، اما همه این‌ها تبدیل به نعمت‌های تکراری برای ما شده باشد. اما بدون شک آن کسی قدر عافیت را می‌داند که فقط یکبار از دست دادنش را تجربه کرده باشد.

راه رفتن دیدنی یک کودک برای اولین بار پس از فیزیوتراپی

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دیدنی راه رفتن یک کودک ۵ ساله را به تصویر می‌کشد. «کامدِن بروکس هانسِن» در حالی برای اولین بار موفق به راه رفتن شد که به والدین او گفته شده بود که فرزند آن‌ها هرگز قادر به راه رفتن نخواهد بود. بنا به گزارش میرِر، کامدن مبتلا به «آتروفی مخچه»، نوعی بیماری نادر است که بخشی از مغز و عملکرد‌هایی چون هماهنگی، تعادل و گفتار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این کودک اهل ایالت جورجیا آمریکا از سن ۱۸ ماهگی فیزیوتراپی را آغاز کرده بود.

«ماندی هانسون»، مادر این کودک در این باره گفت: «کامدن یک یا دو قدم بر می‌داشت، اما بلافاصله روی زمین می‌افتاد. پزشکان زیادی به ما گفته بودند او هرگز نمی‌تواند به صورت مستقل (بدون دریافت کمک) راه برود. اما حالا چیز دیگری را شاهد هستیم.»

در ویدئویی که منتشر شده است در حالی که این کودک چند قدم به جلو حرکت می‌کند صدای مادر او شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «عالی بود عزیزم.» گفتنی است؛ این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۸ میلیون بیننده داشته و بیش از ۲۰۰۰۰ کامنت دریافت کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟