9 ایده جذاب برای روز مادر

برنامه ها و ایده های خاص روز مادر

1. برای مادرتان غذای ویژه ای بپزید. اگر می دانید، غذای ویژه مورد علاقه او چیست، آن را برای او تهیه کنید. شاید مجبور شوید چند فیلم آشپزی را تماشا کنید و چند بار تمرین کنید، اما ارزشش را دارد.

2. نمایش یا فیلم بسازید. با خواهران و برادران خود جمع شوید و نمایشی طراحی کنید که او را بخنداند، احساساتی کند و بخواهد کل گروه را بغل کند. تمام تلاش خود را برای انجام آن به کار ببرید تا او از جشن خود لذت ببرد.

3. یک سالن ماساژ و آبگرم رزرو کنید. بسیاری از مادران وقت زیادی را صرف مراقبت از همه افراد خانواده می کنند و از مراقبت از خود غفلت می کنند. اگر مادرتان خسته به نظر می رسد، قرار بگذارید تا او را به سالن ماساژ و آبگرم ببرید. او دوست دارد احساس جوانی کند، ماساژور و یک پدیکور داشته باشد. فراموش نکنید که همه هزینه ها را خودتان کامل پرداخت کنید.

4. او را با یک برنامه هیجان انگیز در آخر هفته غافل گیر کنید. آیا او عاشق پیاده روی و دوچرخه سواری است یا بیشتر از خوابیدن تختخواب و صبحانه مورد علاقه اش لذت می برد؟ همه چیز را به دقت مورد توجه قرار دهید.

5. یک بازی مخصوص را برای مادرتان برگزار کنید. به او اجازه دهید تا بازی های مورد علاقه خود را برای همه انجام دهد.

6. اگر می خواهید به مادرتان چیزی ویژه بدهید که در تمام سال از آن لذت ببرد، به او کتاب های چند جلدی مورد علاقه اش را هدیه بدهید.

7. با او از تماشای یک برنامه تلویزیونی لذت ببرید. بیشتر مادران تماشاگر سریال های تلویزیونی هستند. تمام روز با بچه های خود همراه با مادرتان تلویزیون تماشا کنید. پاپ کورن و نوشیدنی مورد علاقه را فراموش نکنید.

8. خانه تکانی کنید، با تمیز کردن خانه علاقه خود را به او نشان دهید. یا اگر پول دارید، می توانید یک خدمتکار استخدام کنید.

9. یک سرویس و کارواش ماشین را به عهده بگیرید. اگر مادرتان رانندگی و مراقبت از ماشینش را دوست دارد، هزینه های سرویس ماشین و کارواش را پرداخت کنید.

حرف آخر

هر کاری که برای مادر خود در روز مادر انجام دهید، قدردانی خواهد شد. او این واقعیت را که شما در مورد او فکر کرده اید را دوست دارد. نکته ای که هر یک از هدایا و فعالیت ها را خاص تر جلوه می دهد این است که یک یادداشت تشکرآمیز بنویسید و به او بگویید که درمورد آنچه که در طی سالها برایتان انجام داده است چه احساسی دارید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟