رسیدگی به سگ‌های بی صاحب در مهاباد

به گزارش رکنا ، سیدعباس حسینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: عملیات اجرایی راه اندازی سایت نگهداری سگ‌های بلاصاحب در مسیر روستای «پیربه‌له» در ضلع جنوبی سیدآباد با مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر و اعیانی ۳۶۰ مترمربع از چند ماهه گذشته آغاز و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری شده است.

او با بیان اینکه این سایت دارای سالن نگهداری، عقیم‌سازی و نگهبانی است اضافه کرد: این سایت به مدت سه سال توسط شهردرای اجاره شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

حسینی اضافه کرد: درحال حاضر فنس‌کشی برای ۲۸۰ متر مربع، تسطیح، کلاژ و شن‌ریزی برای یک‌هزار و ۴۳۰ متر مربع و لوله‌کشی آب و فاضلاب به طول ۱۰۰ متر برای این سایت انجام شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد در ادامه با بیان اینکه عملیات زنده‌گیری و انتقال سگ‌های بی‌سرپرست به این سایت در چند روز آینده آغاز می‌شود افزود: با عقد قرارداد با یک پیمانکار و آموزش چند نفر از پرسنل شهرداری مراحل زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب انجام می‌شود.

هم‌اکنون یک مرکز جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در منطقه «ازون‌دره» در حاشیه شهر مهاباد وجود دارد که با همکاری شهرداری و انجمن حمایت از حیوانات «ژین» کار نگهداری از بیش از ۳۰۰ قلاده سگ را برعهداه دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟