هالک  ازدواج با 300 دختر را رد کرد /  شرط های عجیب ! + عکس / پاکستان

به گزارش رکنا،رد ازدواج از سوی هالک پاکستانی خبرساز شد.

ارباب خیز حیات 27 ساله که 400 کیلوگرم وزن دارد و به هالک پاکستان معروف شده به دنبال ازدواج با دختری است که بالای 100 کیلوگرم وزن و قد 2 متری داشته باشد به همین خاطر تاکنون ازدواج با 300 دختر را به خاطر وزن کمشان رد کرده است.

این مرد در مصاحبه ای که با او داشتند اعلام کرد که شریک ایده آل او برای زندگی باید روزانه 10000 کالری غذا به او برساند ، روزانه 36 تخم مرغ برای صبحانه او آماده کند و دست پخت خوبی داشته باشد.

ارباب خیزر حیات افزود: تمام زنانی که به من معرفی شدند لاغر بودند و پدر و مادرم می خواهند که من ازدواج کنم اما من مورد مناسبی پیدا نکردم اما مدت زیادی است که در جستجوی عشق هستم.

گفتنی است که هالک پاکستانی علیرغم خوردن مقادیر زیادی گوشت و برنج و نان و شیر ارباب خیزر مشکل جسمانی ندارد و کاملا سالم است و با وزنش احساس راحتی می کند و به خاطر این که علاقه زیادی داشت که قدرتمندترین مرد جهان شناخته شود تصمیم گرفت به هالک تبدیل شود.

روزانه شمار زیادی از مردم با هالک پاکستان دیدار می کنند تا بتوانند با او سلفی بگیرند و هالک پاکستان گفته در کشورش عشق و تحسین زیادی دریافت کرده و می خواد یک ستاره جهانی شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 536650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟