حجم ویدیو: 716.96K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

به گزارش رکنا، برای برخی افراد مکان عمومی واژه ای غریب به شمار می رود. بدین معنی که شاید ناگهان آنها را در داخل اتوبوس یا ایستگاه مترو مثلا در حال کوتاه کردن ناخن ببینید. اگرچه انجام چنین کارهایی از نظر این افراد نظافت شخصی محسوب می شود اما آنها باید بدانند که مکان عمومی مانند مترو و اتوبوس محل انجام نظافت شخصی نیست و انجام چنین کارهایی در مکان های عمومی در واقع نوعی بی فرهنگی محسوب می شود. مانند عمل مشمئزکننده یک مسافر در داخل هواپیمای مسافربری.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل مشمئزکننده این مسافر را که نامش مشخص نشده نشان می دهد. در این ویدئو این مسافر در حالی که پای کثیف خود را روی پای دیگرش انداخته مشغول کندن پوست کف پایش دیده می شود. ظاهرا مسافر دیگری که در این هواپیما حضور داشت با تلفن همراه خود ویدئو را تهیه کرد. هنوز مشخص نیست این ویدئو در پرواز و خطوط هوایی کدام کشور تهیه شده است.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام توجه میلیون ها بیننده را به خود جلب کرد. همچنین بسیاری از کاربران با درج کامنت عمل غیربهداشتی و مشمئزکننده این مسافر را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « واقعا با دیدن این ویدئو حالم بد شد و حالت تهوع به من دست داد.» کاربر دیگری نوشت: « شعور، امری ذاتی است و نمی توان آن را به دیگران آموخت. چیزی است که از درون آدم می آید.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟