پرستش پسرک دم‌دار به عنوان شاه میمون‌ها! + فیلم / هند
حجم ویدیو: 3.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، پسر ۶ ساله اهل هند به‌خاطر رشد غیرمعمول موهای پشت کمرش به عنوان یک انسان قدیس مورد احترام مردم محلی قرار گرفته است. رشد غیرمعمول این موها در پشت کمر "شیوام کومار" موجب شده است تا مردم محلی با اعتقاد خرافی خود، او را خدای میمون‌ها بدانند.

با وجود آنکه والدین شیوام تلاش می‌کنند پسرشان را به‌خاطر این جلب توجه آزاردهنده از دید عموم مخفی کنند، اما این پسر همچنان مورد توجه اهالی محلی در دهلی نو قرار دارد. اهالی این منطقه بر این باورند که رشد غیرمعمول مو‌های شیوام در پشت کمرش نشانه‌ای از طرف خداوند است. آنان با خرید هدایایی از جمله گل و شیرینی به دیدن این پسر می‌روند.

رشد غیرمعمول این مو‌ها موجب تعجب پزشکان و همچنین والدین این پسر شده است تا جایی که پدر و مادر این پسر از ترس اینکه دچار سرنوشت بدی شوند از کوتاه کردن آن خودداری می‌کنند. "رنا"، مادر ۳۰ ساله این کودک در این باره گفت: «همه همسایه‌های ما علاقه زیادی به پسرم دارند. این موجب شده است تا آن‌ها هر روز برای دیدن پسرم به درب خانه ما مراجعه کنند و همین مسئله مشکلات زیادی را برای ما به‌وجود آورده است. با وجود آنکه ما از آن‌ها خواسته‌ایم دست از این عمل دیوانه‌کننده خود بردارند، اما آن‌ها همچنان به این کار مبادرت می‌ورزند. برخی اوقات ما به افرادی که به درب خانه ما مراجعه می‌کنند اعلام می‌کنیم که شیوام در خانه حضور ندارد.»

این زن جوان که به نظر می‌رسد در اعتقاد به خرافات دست کمی از همسایگانش ندارد افزود: «ما این اتفاق عجیب را هدیه‌ای از طرف خداوند می‌دانیم و برای آنکه در کار خدا دخالت نکنیم نمی‌خواهیم اقدام به کوتاه کردن موهای پشت کمر پسرم کنیم.» مادر این زن نیز بر این باور است که نوه‌اش خدای میمون‌ها است. بنا به گفته این زن، شیوام مانند یک میمون می‌خندد، می‌پرد و رفتارهایی مشابه یک میمون از خود نشان می‌دهد. این زن بر این باور است اگرچه موهای شیوام اکنون کوتاه است اما به مرور زمان رشد خواهد کرد و مانند یک دم بلند خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 525788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟