رازی که ترامپ به خاطر آن اخیرا کراوات نمی‌بندد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خبر رسانه‌ها درباره حمله قلبی وی که باعث انتقالش به مرکز پزشکی نظامی «والتر رید» شد را رد کرد و بیان داشت که گزارش حمله قلبی او غیرقابل باور و کذب است.

برخی از رسانه‌های آمریکایی پس از انتقال ترامپ به مرکز پزشکی نظامی والتر رید در فلوریدا نوشتند که علت غیبت چند روزه رئیس جمهور آمریکا از محافل عمومی، حمله قلبی بوده است. رسانه‌ها به کراوات نبستن ترامپ حین بازدید از مرکز نظامی «والتر رید» اشاره کرده و حمله قلبی او را سنگین دانستند.

ترامپ چندی پیش در جمع هواداران خود ادعا‌ها مبنی بر نبستن کراوات به علت حمله قلبی را رد کرد و بیان داشت: چرا باید کراوات ببندم؛ زمانی که اولین چیزی که پزشکان با بیمار حمله قلبی انجام می‌دهند درآوردن پیراهن اوست.

رئیس جمهور آمریکا سپس بیان داشت که برای رد ادعای رسانه‌ها می‌تواند قفسه سینه خود را به نمایش بگذارد.

وی همچنین به هواداران خود اطمینان داد که از سلامت کامل برخوردار است و بازدید ناخواسته وی از مرکز پزشکی نظامی والتر رید در اواسط ماه نوامبر، یک چکاپ معمولی بوده است.

در عین حال رسانه‌ها خبر دادند که ماهیت پزشکی او که بدون اطلاع قبلی و ناگهانی بوده است، پرسش‌هایی را درباره سلامت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ ایجاد می‌کند.

پزشک کاخ سفید، دکتر «شان کانلی» نیز تایید کرد که ترامپ درد قفسه سینه نداشته است. سلامتی ترامپ طبق معاینات بالینی قبلی خوب ارزیابی شده است. با این حال پزشکان وی پیشنهاد کرده اند که او باید وزن و سطح کلسترول خود را کاهش دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 522332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟