پدر و مادر کودک گیاهخوار محکوم به زندان شدند +عکس

به گزارش رکنا به نقل از دیلی میل، این پدر و مادر اهل سیدنی به دلیل قرار دادن دختر خردسالشان در رژیم غذایی وگان یا گیاهخواری این کودک 19 ماهه را تا مرز مرگ پیش برده بودند.

آنها در دادگاه ولسوالی داونینگ سنتر مقصر شناخته شدند و به دلیل بی کفایتی در تامین سلامت کودک خود تحت بازخواست دادستانی قرار گرفتند. آنها از این جهت گناهکار شناخته شده اند که به جای تغذیه درست و مناسب کودکی در سن رشد او را مجبور کرده بودند تنها جو دوسر همراه با شیربرنج و مربا بخورد. این کودک از سوء تعذیه شدید و پوکی استخوان رنج می برد و حتی واکسینه هم نشده است.

او بیشتر شبیه یک کودک سه ماهه بود و از آنجا که سوء تغذیه اش بسیار شدید بود ، هیچ دندانی نداشت. بر اساس گزارش بهزیستی این کودک حتی نمی تواند کارهای اساسی مانند نشستن یا چرخیدن را انجام دهد . شرایط این کودک با یک نوزاد هیچ فرقی نداشت و از دید دولت شرایط کودک مصداق بارز کودک آزاری است.

به گفته قاضی هاگت: "این کودک نه تنها در انزوای کامل روانی قرار داشته و در نتیجه آسیب روانی دیده است بلکه به لحاظ فیزیکی و سلامتی نیز در آستانه مرگ قرار داشت. او به شدت دچار سوء تغذیه ، کم وزنی و کمبود ویتامین شده بود و حتی نمودار رشدش معکوس بود."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟