لباس عجیب و غریب سلبریتی ها در مت گالا 2019 + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مراسم مت‌گالا که در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود، مهم‌ترین رویداد در تقویم سالانه حوزه مد و فشن است. اولین بار در سال 1948 شخصی به نام الینور لمبرت تصمیم به برگزاری این مراسم گرفت تا با تشویق ثروتمندان نیویورک برای حمایت از انستیتو طراحی لباس، مقداری سرمایه برای این انستیتو جمع‌آوری کند. با گذشت سال‌ها، اهمیت مت‌گالا بیشتر شده است و فقط محدود به فعالان صنعت مد نیست. در سال‌های اخیر بسیاری از سلبریتی‌های مطرح سینما یا خوانندگان مهمانان ویژه این مراسم بوده‌اند.

عکس مت گالا 2019 (2)

آنا وینتور

آنا وینتور سردبیر مجله ووگ که حدود 20 سال است مدیریت مراسم مت گالا را نیز به عهده دارد، در مراسم مت گالا 2019 با لباس صورتی گلدار به همراه شنلی کوتاه از پر حضور یافت. او به همراه دخترش که لباسی از الکساندر مک کوئین به تن داشت ، در ورود به فرش قرمز همراهی شد. طراحی و دوخت لباس آنا وینتور را برند شنل به عهده داشت که به گفته او دقیقا مطابق با ویژگیهای مفهموم کمپ (هنر اغراق) طراحی شده. او اضافه کرد به گفته سوزان سونتاک کمپ همچون زنی است با 3 میلیون ویژگی در هنگام راه رفتن.

عکس مت گالا 2019 (5)

لیدی گاگا

لیدی گاگا که امسال برنده اسکار موسیقی و گرمی شده است، یکی از میزبانان مراسم مت گالا 2019 است. او با لباسی هماهنگ با تم مراسم در فرش قرمز حاضر شد. لباس او طراحی brandon maxwell است که لباس مراسم اسکار او را نیز طراحی کرده بود. لباس او از 4 لایه تشکیل شده بود و به جرات یکی از جذاب‌ترین لباسهای مراسم بود. لایه اول، لباسی صورتی بسیار بزرگ و پفی و حجیم بود که در ابعاد لباس مفهوم کمپ را میدیدم و لایه دوم لباس مشکی بود که یقه آن کج بود و کلاشی شبیهه به تلفن همراه به دست او بود.

عکس مت گالا (1)

الساندرو میکله و هری استایلز

الساندرو میکله (مدیرهنری گوچی) و هری استایلز که دیگر میزبانان مراسم بودند با لیاسهایی از برند گوچی در مراسم حضور یافتند. لباس هری استایلز که سرهمی مشکی رنگ بود الهام گرفته از لویی چهاردهم بوده است که یکی از افراد تاثیرگزار در استایل کمپ بوده است. او که از لاک برای ناخنهایش استفاده کرد بود در توضیح گفت: استایل کمپ یعنی بدون ترس از قضاوت شدن و با آزادی لباس پوشید.

عکس مت گالا 2019 (4)

جی‌جی حدید

جی‌جی حدید که برای سال ششم در مراسم مت گالا شرکت می‌کرد، امسال با لباسی از برند مایکل کورس پا به فرش قرمز گذاشت. می‌توان جی جی را ملکه سرزمین یخ‌ها لقب داد. لباس او تماما از پارچه‌ای به رنگ سفید و نقره‌ای و طلایی بود. او از همان پارچه کلاهی هم به سر گذاشته بودن.

عکس مت گالا 2019 (3)

کاردی بی

کاردی بی هم به سراغ یک پیراهن بسیار جالب از تام براون رفته بود. تام براون هم از طراحان بسیار خلاق دنیای مد است و استاد لباسهای جذاب و گاهی هم غیرمنتظره است.طول دنباله لباس سه متر بود، از سی هزار پر استفاده شده بود و 35 نفر مجموعا 2000 ساعت کار کردند تا چنین نتیجه ای حاصل شد.

عکس مت گالا 2019 (1)

جرد لتو

جرد لتو نیز با لباسی از برند گوچی در مت گالا 2019 حاضر شد. او که با مجسمه‌ای از سرش پا به فرش قرمز گذاشت باعث تعجب همگان شد. البته این مجسمه‌های سر نمادین که برگرفته از استایل کمپ هستند، برای اولین بار در شوی لباس پاییز و زمستان گوچی نیز دیده شده بودند.

عکس مت گالا (2)

کیتی پری

عکس مت گالا (3)

جنیفر لوپز

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟