حجم ویدیو: 6.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش رکنا به نقل از سایت فتوکده، فارغ التحصیل جغرافیا کمی هم ادبیات و حقوق است، یک خواهر دوقلو بنام فرناز دارد که او نیز نوازنده است. این دو خواهر یک برادر هم دارند که ساکن انگلیس است.

خانواده

خانواده ام هیچوقت مخالفت نکردند ولى هیچوقت هم مشوّق نبودند ،البته اکنون پدرم یکی از طرفدارانم است ولى من در واقع مدیون مادرم هستم که به رحمت خدا رفتند.

شروع با کلاس تابستانی

مادرم من و خواهر دو قلو ام را در تابستان سن چهارده سالگیمان،در کلاس موسیقى ثبت نام کردند که مثلآ سه ماه تعطیلات تابستانمان پر شود،خواهرم فرناز کلاس کیبورد و من ساز تمبک را انتخاب کردم.

استادی که گم کردم

 

من ساز زدن را نزد استاد مرتضی‌ طبیبی از شاگردان استاد محمد اسماعیلی شروع کردم که تاثیر گذار‌ترین فرد در زندگی‌ هنری من بودند که با صحبت‌ها و تشویق‌ های ایشان مسیر زندگی‌ من تغییر کرد.

ولی‌ متأسفانه من استادم را اکنون گم کردم و علی‌‌ غم تلاش‌ های زیادم نتوانستم ایشان را پیدا کنم ایشان باعث شدند من عاشق نواختن ساز تنبک بشوم.

اساتید دیگر

من بعد از یک دوره آموزش نزد استاد طبیبی تنبک‌ را نزد استاد ارژنگ کامکار به صورت حرفه ایی‌ دنبال کردم و بعد از ساز تنبک‌ مشغول به نواختن ساز کونگا و کاخن نزد استاد همایون نصیری شدم؛ و هنوز در حال استفاده از تجربیات ایشان هستم.

شروع تدریس

من از ۱۷ سالگی یعنی‌ ۳ سال بعد از شروع نواختن تنبک، تدریس را در خانه ی پدری شروع کردم.

بعد‌ها با مجوّز رسمی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مشغول به تدریس در فرهنگسرای کاج در خیابان شریعتی‌ شدم و بعد از فرهنگسرا تجربه همکاری و تدریس در آموزشگاه هایی همچون کردبچه و ودا و … را داشتم.

آرزوی نوازندگی پیانو

هم زمان با شروع تمبک مثلا در سن ١٧ سالگى پیانو می زدم ولى متاسفانه در یک سنى متوجه شدم که به پیانو هم علاقه دارم که دیر شده بود چون وقتى در یک ساز مسلط می شوى، خیلی سختر می شود ساز دیگرى را شروع کنی. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 465603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟