آرزوی سلبریتی ها در سال جدید

محمد جواد آذری جهرمی: آرزو می‌کنم تا پایان سال ۹۷، فالوئران دو پیج اینستاگرام و توئیترم، رکورد فالوئرهای رونالدو را بشکند و پستی بگذارم که رکورد لایک آن تخم‌مرغ معروف را به‌نام خود کند و ایران و ایرانی سرش در تمام عرصه‌ها بالا باشد!

سردار آزمون:

دلم می‌خواد یه اسب نو بگیرم

کره صبحا بمالم رو پنیرم

دلم می‌خواد برم لیگِ جزیره

اگه سیتی نشه؛ چلسی رو میرم!

پرویز پرستویی: یعنی میشه امسال بتونم همه خبرهای دنیا رو بخونم؟ درباره همه‌شون پست بذارم و نظر بدم؟ یعنی میشه امسال تو همه فیلم‌های جنگی بازی کنم، وسطش چندتا کمدی هم بازی کنم، دو تا درام هم بهم پیشنهاد بشه (حالا سریال هم بود بد نیست)، آخرش هم بگم خیلی گزیده و با دقت کارهامو انتخاب می‌کنم؟

رامبد جوان: کاش تو سال جدید، همه از این وسایلی که من میگم و خیلی هم راحت و ارزونه و اصلا باورتون نمیشه بخرن، ستاره فلان مربع رو شماره‌گیری کنن، الکی بخندن و دست بزنن، همه کنار خونواده‌هاشون خیلی خوب باشن، خییییلیییی! کاش امسال هی بریم بیایم، بریم بیایم، گاهی هم بریم نیایم!

سالار عقیلی:

همیشه توی هر کانال هستم

تو هر کانال؛ کلّ سال هستم

اگرچه توی ورزش تنبلم من

توی خوانندگی فعال هستم!

جواد خیابانی: آرزویم این است که ساعت «برنارد» داشتم، برای لحظه‌ای در زمان توقف می‌کردم و سوتی کمتر می‌دادم. فکرش را بکنید آن‌جایی که برایم سوال بود الان وارد فردا شدیم یا هنوز دیروز است، با ساعت برنارد چه چالش جالبی می‌شد!

حمید هیراد: اجرای ترانه «شوخیه مگه» در صحن سازمان ملل بدون پلی‌بک، برگزاری تور جهانی آقای تصویر (صدا که پلی بکه)، بازی در یک قسمت فیلم «ستاره‌ای زاده شد»، ایرانیزه شده در نقش «بردلی کوپر» ایرانی در هالیوود، برگزاری مدرسه صدا با استفاده از تکنیک «کی به کیه، اینستاگرام رو فقط دریاب» !

علیرضا بیرانوند:

پنالتی رونالدو رو گرفتم

وَ از همسایه کادو رو گرفتم

دخیا یا نویر فرقی نداره

شاید من جای هر دو رو گرفتم

احسان علیخانی: من که هر سال، لحظه سال تحویل تلویزیون هستم پس طبیعی است تا آخر سال کلا توی تلویزیون حضور داشته باشم. فقط یک بغضی توی گلویم گیر کرده که نمی‌دانم سال آینده بدون «ماه عسل» آن را کجا باید بریزم؟ که بله دوستان عصر جدید می‌فرمایند: «همین جا، همین جا»!

مسعود فراستی: آرزوهای این دوره همه مقوا هستند. ماقبل آرزو هستند. اما من شخصا علاقه‌مندم به دوران اوج خودم برگردم. همان فراستی که یک ربع هم توی سالن سینما دوام نمی‌آورد. متاسفانه امسال عجیب از اوج خارج شدم و از چهار فیلم یک جشنواره خوشم آمد.

عادل فردوسی پور:

کاش طول قد من کمتر شود

تا که حال ریزه ها بهتر شود

دشمنی‌ها کم شود امسال کاش

رای مردم بین ما داور شود!

جواد ظریف: آرزوی من در سال جدید این است که بالاخره فونت و رنگ مناسب را برای پست اینستاگرامی پیدا کنم و اگر آرزوی آقای جهرمی برآورده شد، یک پست تبلیغی برای پیج من هم بگذارد که فالوئرهایم برود بالا!

کارلوس کی‌روش: ثبت رکورد قهرکن‌ترین مربی جهان در گینس، انتقال دانش پول‌شویی بدون برچسب اختلاس به کشورهای حوزه یورو، ثبت اختراع کلین شیت و گل‌نزنی همزمان، ثبت اپلیکیشن «چقدر بگیریم برای مربی‌گری بدون زیرساخت» و ریلیز آن در بازارهای جهانی.

محمدرضا گلزار:

الهی قسم بر هکرهای ناب

به پیش و به پس کردن هر جواب

به هر راه ناخوب آسان قسم

برنده شوم بی حساب و کتاب!

فرهاد مجیدی: امیدوارم روزی برسد که هیچ‌کس از من نخواهد جایی را فوت کنم. لابد فردا هم می خواهندبادکنک‌های جشن تولدشان را من فوت کنم. من اصلا در سال 98 می‌روم راننده فرمول یک می‌شوم تا هیچ‌کس دیگر از من نخواهد جایی را فوت کنم. پوووف...

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟