حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

رفتار انسانی مامور پلیس رانندگی روسیه در مواجهه با یک حیوان زخمی در یکی از خیابان‌های پوشیده از برف این کشور تحسین کاربران را برانگیخت. ویدئویی که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده و تبدیل به ویدئویی پربازدید در توئیتر شده است عمل انسانی این مامور پلیس رانندگی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مامور با توقف خودرو‌های عبوری امکان رد شدن از عرض خیابان را برای یک سگ مجروح را فراهم می‌کند.

ابتدای این ویدئو این سگ در حالی که در یک طرف خیابان شلوغ ایستاده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که مامور پلیس متوجه این صحنه شده بلافاصله خود را به وسط خیابان می‌رساند و با توقف خودرو‌ها راه را برای عبور سگ باز می‌کند. این صحنه زیبا در یکی از خیابان‌های شهر " چلیابینکس" واقع در شرق کوه‌های اورال روسیه رخ داد.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی بویژه توئیتر را به همراه داشت. بسیاری از کاربران عمل انسانی این مامور پلیس رانندگی را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " هنوز جهان از آدم‌های خوب خالی نشده است. این ویدئو عالی بود. با دیدن آن حس خوبی به من دست داد. " همچنین کاربر دیگری در یک کامنت دیگر نوشت: " کارش بسیار زیبا و پسندیده بود. تحت تاثیر قرار گرفتم. "

گفتنی است؛ شهر " چلیابینکس" یکی از مراکز اصلی و مهم صنایع سنگین روسیه در روسیه است که در امتداد کوه‌های اورال واقع شده است. در سال ۲۰۱۳ رویت یک شهاب سنگ در آسمان منطقه، این شهر را به کانون توجه جهانی تبدیل کرد. ویدئوهای بسیاری توسط ساکنان محلی از این شهاب سنگ در شبکه های اجتماعی منتشر و تبدیل به ویدئوهای پربازدید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟