حجم ویدیو: 32.65M | مدت زمان ویدیو: 00:05:08

نظریه‌پرداز مشهور توطئه و یوفوشناس مطرح، اسکات سی وارینگ با استناد به یکی از عکس‌هایی که ناسا از سیاره عطارد تهیه کرده، ادعای عجیب جدیدی را مطرح کرده است. بنا بر ادعای اسکات در این عکس یک سازه بر روی سیاره عطارد قابل مشاهده است. بنا بر نظر این نظریه‌پرداز این عکس حضور صد درصد فرازمینی ها روی عطارد را اثبات می‌کند.
در عکسی که اسکات در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، یک سازه که طول زیادی دارد، روی این سیاره دیده می‌شود. او در مطلبی که در توضیح این عکس در وبلاگ خود منتشر کرده، نوشته است: «من علاقه زیادی به جستجو برای یافتن سازه‌ها در عکس‌های ناسا، آژانس فضایی اروپا ( ESA) و جاکسا یا آژانس کاوش‌های هوافضای ژاپن (JAXA) دارم. وقتی سازه جدیدی از فرازمینی‌ها را پیدا می‌کنم، احساس خوبی به من دست می‌دهد. این سازه شفاف‌ترین سازه‌ای است که من تاکنون پیدا کرده‌ام. یک سازه سیاه رنگ که دالآن مانند است، در دهانه یک گودال قابل مشاهده است.»
بنا بر ادعای اسکات چندین سازه متعدد دیگر در کنار این سازه وجود دارد که ناسا اقدام به کاور یا پنهان کردن آن کرده است. او همچنین معتقد است که فرازمینی‌ها با ساخت این سازه‌ها در نزدیکی گودال‌ها، نه‌تنها سعی در پنهان کردن آن از انسان داشته‌اند بلکه هدف آنها این بوده که آن را از انواع دیگر فرازمینی‌ها که احتمالاً دشمن آنها به حساب می‌آیند نیز پنهان کنند.
گفتنی است؛ پیش‌تر نیز اسکات با استناد به عکس دیگری که ناسا از مریخ تهیه کرده بود، مدعی شده بود یک سازه را روی این سیاره کشف کرده است. بسیاری از کاربران در کامنت‌های خود نظر اسکات را تایید کرده بودند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟