بوی گند جوراب مرد جوان را به آستانه مرگ برد

مرد چینی 37 ساله عادت عجیب و غریبی داشت که هر روز بعد از کارش جوراب هایش را بود میکرد و این کار اشتباه او باعث مبتلا شدن مرد به بیماری دردناکی شد.

مردی که از بو کردن جوراب هایش بعد کار، عفونت قارچی ریوی گرفت

بوی جوراب !!! مگر می شود کسی تمایل به بو کردن جوراب هایش آن هم بعد از یک روز سخت کاری داشته باشد ؟ بله از قرار معلوم هستند افرادی که نه تنها جرات بو کردن جورابهایشان را دارند بلکه از این کار لذت می برند که این لذت به قیمت تهدید جانشان تمام می شود مثل مرد جوان چینی که با بو کردن جوراب های بد بوی خود راهی بیمارستان شد و بیماری جدی ریوی او بعد از عکسبرداری ها تشخیص داده شد.

این یک عادت عجیب و غریب مرد چینی 37 ساله است، او هر روز پس از بازگشت از کارش جوراب هایش را بو می کرد و این منجر به عفونت قارچی جدی در ریه هایش شد. او که تحت عنوان "پنگ" شناخته می شود، به علت سرفه های بدش و درد شدید قفسه سینه به بیمارستان ژانگژو در فوجیان رفت.

طبق آنچه در این بخش از نمناک خواهید خواند" پنگ" به پزشک Doctor اعتراف کرد که او اعتیاد به بوییدن جوراب هایش بعد از کل روز را داشته است در نتیجه اعتیاد عجیبش، عفونت های قارچی اش را که روی پاهایش رشد کرده بود، را استشقاق می کرد. هاگ های قارچی پس از استنشاق، راه خود را به ریه های او باز کردند.

طبق گفته دکتر مای ژوانینگ، این عفونت ممکن است به عدم آرامش بیمار در خانه نسبت داده شود که به سیستم ایمنی ضعیف منتهی می شود و انتظار می رود بزودی تحت درمان قرار گیرد و بهبود کامل یابد.این عادت ممکن است به عنوان راهی برای آرام کردن خودش پس از یک روز طولانی پر استرس و خسته کننده بوده باشد.ما نیاز به استراحت را درک می کنیم، اما لطفاً گزینه بهتری برای مقابله با استرسی که برای سلامتی Health شما مضر نیست، را انتخاب کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟