درآمد ماهیانه تان را با 3 راه ساده افزایش دهید

گاهی اوقات تغییرات کوچک می توانند تفاوتی بزرگ ایجاد کنند. برای کارافرینان، مدیران و افراد حرفه ای، نکات موفقیت مشترکی وجود دارد.

 ممکن است به این فکر کنید که شما زمان، انرژی و پول بیشتری نسبت به دیگران صرف کرده اید اما هیچ نتیجه مثبتی نگرفته اید و درآمد کمتری از بقیه دارید. در این باره نباید احساس ناامیدی و شکست داشته باشید.

گاهی اوقات ایجاد تغییرات بزرگ یا راه انداختن کسب و کاری جدید و یا حتی ابتکار به خرج دادن در شغل تان می تواند موجب فروش و رونق کار و در نهایت افزایش درآمد و سودتان باشد. این حتی می تواند به چگونگی رفتار، تفکر و دیدگاه ما در زندگی ربط داشته باشد.

شاید شما هم بدهی ها، قبض ها و خرج زندگی تان از درآمد ماهانه تان بیشتر باشد. در این صورت نخستین گزینه هایی که به ذهن هر کسی می رسد این است که یا به دنبال کسب علم بروید و یا از خانواده تان کمک بگیرید اما در حقیقت چیزی باید از درون تان تراوش کند. ذهنیت و نگرش تان را تغییر دهید تا بتوانید به راحتی درآمد ماهانه خود را سه برابر کنید.

آنچه که مهم است این است که در کار و شیوه زندگی خود سعی کنید به موفقیت برسید. درک کنید که در حال حاضر کجا هستید و به کجا می خواهید بروید سپس در مسیر هدفتان گام بردارید. در این مقاله درمی یابید که چگونه درآمد ماهانه تان را سه برابر کنید. برای اینکه در کارتان تغییری مثبت ایجاد کنید، با ما همراه باشید و این 3 گام را در جهت موفقیت بیشتر به کار گیرید.

اگر درآمد بیشتر می خواهید، نگرش خود را تغییر دهید

اغلب مردم فکر می کنند که تعریف نگرش را می دانند و آن را اینطور توصیف می کنند که چگونگی رفتار و تفکر و چشم انداز ما درباره زندگی را شامل می شود اما در واقع چیزی فراتر از این است. شما باید مدام از خود بپرسید که نگرش من چیست و نیاز است کجای آن را تغییر دهم.

افراد مثبت اندیش تنها یک روز خوب ندارند بلکه آنها سعی می کنند خودشان روز خوبی برای خود بسازند. همیشه با لبخند به دنبال دیدن فرصت های خوب در این جهان باشید و با روش های ایده آل به مشکلات نزدیک شوید. مکالمه و بیان نظرات را برای منعکس کردن پیامدهای مثبت معطوف کنید.

ریچارد برانسون پستی در وبلاگش گذاشت و نوشت هنگامی که سه شرکت هواپیمایی خود را راه اندازی کرد، تمرکز خود را بر شکست رقبای خود و کاستی هایشان نگذاشت بلکه سعی کرد کاری کند تا همه مسافرانش از پرواز لذت ببرند.

تفکر مثبت، ابزاری فوق العاده قدرتمند است به طوریکه کافیست به سادگی رفتاری مثبت بروز دهید تا از مشکلات پیشگیری کنید.

یکی دیگر از مسائلی که در نگرش افراد موفق دیده می شود این است که آنها عاشق کاری هستند که انجام می دهند. آنها با اتخاذ تصمیمات درست نه تنها باعث می شوند کسب و کارشان ساده تر پیش برود بلکه از پس چالش های روزمره هم به راحتی برمی آیند و درآمد کسب می کنند. هر اقدام و تصمیمی که می گیرید را ابتدا از یک فیلتر ذهنی عبور دهید تا ببینید منجر به هدفی که دارید خواهد شد یا خیر.

نقش قربانی را بازی نکنید

وقتی پشت میز می نشینید سعی نکنید با دیگران عصبانی برخورد کنید. شاید این عصبانیت بابت این است که شما فکر می کنید دیگران مسئولیت هایشان را به خوبی انجام نمی دهند و این یعنی شما قربانی رفتار آنها شده اید. اما بهتر است از سرزنش اطرافیان دست بردارید و مسئولیت هر آنچه که پیش می آید را به عهده بگیرید. باور کنید هر تغییری از این نقطه آغاز می شود.

وقتی مشکل و یا ناهنجاری در کسی می بینید، دیگران را به خاطر آن سرزنش نکنید زیرا متاسفانه باعث می شود آنها اقدام درست را در پیش نگیرند. اگر می خواهید سرنوشت خوبی داشته باشید باید بتوانید نتیجه هر چیزی را کنترل کنید تا تبدیل به آدمی که می خواهید شوید.

نمونه بارز این قضیه اپرا وینفری، مجری، تهیه کننده و کارآفرین معروف آمریکایی است. او از کودکی فقر، سو استفاده جنسی و تنهایی را تجربه کرد اما تجربیات تلخ گذشته را کنار گذاشت و مالیکت سرنوشتش را به عهده گرفت. اکنون او یکی از موفق ترین و ثروتمندترین زنان جهان محسوب می شود. او در یکی از فیلم هایی که از زندگینامه اش ساخته شده گفت: اگر چیزی در زندگی من پیش بیاید باید حتما مسئولیت آن را قبول کنم.

به خاطر داشته باشید، شما مسئول هستید نه دیگران.

ناامید نشوید

پس از اینکه خود را پیدا کردید ممکن است بخواهید تغییرات را شروع کنید. شاید هر کاری که در توان تان است انجام داده باشید و مدام سعی در بهتر و بهتر کردنش کنید. در نهایت کار شما تمام شده و به بهترین حالت خود می رسد. حال به یکباره کسی پیدا شده و ایده شما را پرداخت می کند آن هم درست زمانی که شما همه تلاشتان را کرده اید. برخی از مردم این افراد را فریبکار یا نابغه می دانند اما شما نباید ناامید شوید.

کار شما بخش بزرگی از زندگی شما را در بر دارد و تنها چیزی که می تواند شما را راضی کند این است که باید کارتان را به بهترین شکل انجام دهید و برای اینکه کارتان به نحو احسن انجام شود، باید آن را دوست داشته باشید. اگر هنوز شغل مورد علاقه و درآمد مد نظرتان را پیدا نکرده اید، ناامید نشوید. دوباره نگاهی به اطراف تان بیندازید و با قلب Heart تان تصمیم بگیرید.

بهترین تلاش تان را انجام دهید تا بدین ترتیب روز به روز به بهترین بودن خودتان پی ببرید. وقتی شروع به حرکت می کنید، قدرت به دست می آورید. اعتقادتان عمیق تر شده و مصمم تر می شوید. در نتیجه اعتماد به نفس تان در کاری که انجام می دهید بیشتر می شود.

این سه تغییر ظریف می تواند به بهبود مسیر شغلی شما کمک کند. به یاد داشته باشید تلاش های مشابهی که هر روز انجام می دهید، نتایجی که تاکنون به دست آورده اید، مسائلی که در حال حاضر دوست ندارید و یا می خواهید تغییر دهید، تلاش ها و تغییر مسیرهایی که داشته اید، همه و همه قابل تغییر دوباره هستند تا شما هر چه بهتر مسیر موفقیت را طی کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟