تنبل ترین انسان های روی زمین در این کشور هستند!

محققان با بررسی میزان فعالیت بیش از 700000 نفر در46 کشور جهان توانسته اند میزان فعالیت و تعداد قدم هایی که به طور متوسط مردم هر کشور بر می دارند را بررسی کنند. که در این میان ساکنین کشور هنگ کنگ به نظر می رسد از همه فعال تر باشند. آنها حدودا روزی 6880 قدم بر می دارند که این میزان تقریبا معادل 6 کیلومتر است.

اما آنهایی که در اندونزی زندگی می کنند به نظر می رسد تنبل ترین ها باشند چرا که نسبت به سایر کشورها کمترین پیاده روی را انجام می دهند ، طبق این تحقیقات مردم کشور اندونزی روزانه 3513 قدم بر می دارند ، حدودا نصف تعداد قدم هایی که فعال ترین مردمان جهان یعنی هنگ کنگی ها بر می دارند.

طبق این تحقیق به طور متوسط میزان قدم هایی که در طول روز برداشته شده است ، 4961 قدم و حدود 4 کیلومتر است.اما جالب است بدانید کشورهایی نظیر کانادا ، استرالیا و آمریکا هم کمتر از میزان استاندارد فعالیت دارند. این تحقیق به روی 46 کشور انجام شده است و بر اساس آن 5 کشور فعال شامل : هنگ کنگ ، چین ، اوکراین ،ژاپن و روسیه می شود که به غیر از روسیه باقی کشورهای این لیست تعداد قدم هایی بیش از 6000 قدم دارند و روسیه با 5969 قدم در رده پنجم قرار دارد.

همینطور پنج کشور که کمترین فعالیت در آنها دیده شده کشورهای : آفریقای جنوبی ، فیلیپین ، مالزی ، عربستان و اندونزی است که سه کشور آخر تعداد قدم هایی کمتر اس 4000 قدم در روز داشته اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟