چند نفر برای دریافت بسته حمایتی پیام دادند !؟

به گزارش رکنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت که با مشارکت سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی کشور و تعدادی از سازمان‌های ذی‌ربط در تهران وبا تأکید بر فراگیرسازی آموزشی و با شعار «کودکان توانایی‌های متفاوت دارند» برگزار شد اظهار داشت:هر کسی از این طرح جامانده باشد می‌تواند سایتی که بهزیستی راه اندازی کرده مراجعه و بعد از آزمون وست در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی و کار‌های که باید انجام شود اقدام شود.

وی ادامه داد :این سامانه از امنیت بالایی برخوردار است و مراجعات خیلی زیادی به آن شده است.

بند پی افزود :همانطور که در سال ۹۲ بعد از حذف یارانه‌ها بیش از ۶۲ میلیون پیامک ارسال که گفته بودند ما مستحق دریافت یارانه هستیم بررسی های نهایی برای شناسایی افراد در حال انجام است .

معاون رییس جمهور و رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد :یک میلیون درخواست برای دریافت بسته‌های حمایتی داشتیم و مرحله دوم که برای کارکنان دولت بود درحال انجام است و مرحله سوم که برای بیمه شدگان است منابع مالی آن از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تامین شده و انجام خواهد شد.

محسنی بندپی در رابطه با برنامه‌های خود در سازمان تأمین اجتماعی گفت: برنامه‌هایی داریم که در زمان خود آن‌ها را مطرح می‌کنم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟