حجم ویدیو: 3.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

ویدئویی که در آن کنجکاوی یک گربه بازیگوش موجب غافلگیری صاحبش در هنگام پخش زنده تلویزیونی می شود تبدیل به سوژه رسانه ها شده است. توصیه می شود در هنگام شرکت در یک برنامه تلویزیونی زنده از نبودن کودکان و حیوانات خانگی در نزدیکی خود مطمئن شوید اما ظاهرا کارشناس زنی که قرار بود در کانال تلویزیونی Channel 4 شرکت کند این توصیه را نادیده گرفته بود.

هنگامی که پنجشنبه شب " جولیسا آرسه" ، یک حامی حقوق مهاجران به این کانال تلویزیونی دعوت شده بود تا در مورد یکی از برنامه های دونالد ترامپ Trump درباره مهاجران صحبت و بحث کند ناگهان با یک اتفاق جالب غافلگیر شد. این کارشناس که از راه دور و بصورت ویدئویی در این برنامه حضور پیدا کرده بود پیش از آنکه بتواند صحبتش را آغاز کند با شیرین کاری گربه خانگی اش غافلگیر شد. در این اتفاق جالب گربه او ناگهان به روی میز پرید و او را برای لحظاتی از مقابل دوربین محو کرد. این کارشناس که از این اتفاق حیرت زده شده بود بلافاصله با انتقال گربه از مقابل دوربین تلاش کرد برنامه از حالت عادی خارج نشود و فورا شروع به پاسخ دادن سوال گوینده خبر کرد.

 این نخستین بار نیست که چنین اتفاقات جالبی در هنگام پخش زنده تلویزیونی رخ می دهد و مهمان ناخوانده با ورود ناگهانی خود موجب اختلال می شود. پیشتر نیز در اتفاقی جالب هنگامی که کارشناسی با نام " رابرت کیلی" در یکی از اتاق های منزلش در حال گفتگوی زنده ویدئویی با شبکه تلویزیونی BBC WORLD بود ناگهان با ورود کودک خردسالش به داخل اتاق غافلگیر شد. رابرت در حال صحبت در مورد اتهام رئیس جمهور کره جنوبی بود که با ورود ناگهانی کودک خردسالش به داخل اتاق مواجه شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟