به گزارش رکنا، همزمان با پایان سریال دلدادگان جمعی از مخاطبان این سریال در فضای مجازی انتقادهایی را درباره قسمت آخر مطرح کرده‌اند که پانته‌آ بهرام یکی از بازیگران مجموعه هم با آنان همراه شد. بهرام با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بخش‌هایی از سریال دلدادگان را به نمایش گذاشته و نوشته است: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و...» او برای این مطلب از هشتگ مسائل مالی استفاده کرده است و گویا از این طریق سعی دارد مشکلات مالی صداوسیما را علت عدم حضورش در قسمت پایانی این سریال عنوان کند.

در پی انتشار این مطلب توسط بازیگر Actor دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان) با تاکید بر اینکه صداوسیما حتی یک فریم از قسمت پایانی را تغییر نداده است، در عین حال برخی صحنه‌ها از جمله صحنه تصادف Crash را به شرایط و خط قرمزهای تلویزیون نسبت داده است. او همچنین ادعای برخی مخاطبان درباره پایان باز دلدادگان را رد کرده است.

هادی در پاسخ به انتقاد پانته‌آ بهرام بدون نام بردن از وی خاطرنشان کرده است: یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد که دلیل را تهیه کننده توضیح می‌دهد. بنابراین ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان هم با تاکید بر اینکه صداوسیما تغییری در پایان‌بندی نداده است در عین حال درباره مشکلات مالی اینگونه گفته است که به دلیل وسیع بودن پروداکشن، پرداخت‌ها کمی به مشکل برخورده بوده است. همه عوامل با این مشکلات ما را همراهی کردند جز یک بازیگر که در سکانس نهایی حاضر نشد.

بر اساس این گزارش، آخرین قسمت از سریال دلدادگان شامگاه پنجشنبه سوم آبان ماه روی آنتن رفت. همچنین صداوسیما نشستی را با حضور عوامل این سریال فردا در مرکز همایش‌های این رسانه برگزار خواهد کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟