حجم ویدیو: 7.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

پیشنهاد ازدواج مرد ثروتمند چینی به نامزدش صحنه ای غیرمنتظره را در یکی از خیابان های این کشور رقم زد. این مرد که احتمال نمی داد پیشنهاد ازدواج او مورد قبول نامزدش قرار نگیرد پس از آنکه در مقابل عده ای از عابران پیاده با مخالفت نامزدش روبرو شد دست به اقدامی عجیب زد. او که پس از رد پیشنهادش کاملا مغموم و خجالت زده شده بود ابتدا یک دسته گل بزرگ را به گوشه ای پرتاب نمود و سپس اقدام به تخریب جایگاه مقابل مرکز خرید کرد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که این مرد جوان روز شنبه در مقابل مجتمع خرید واندا پلازا در " چانگشا" در استان هونان چین تصمیم گرفت تا به نامزدش پیشنهاد ازدواج دهد. او با آماده کردن یک دسته گل بزرگ، تعدادی بادکنک و وسایل آتش زا در حالی که با یک لامبورگینی نارنجی رنگ با نامزدش در مقابل این مرکز خرید حاضر شده بود تصمیم گرفت تا از او برای ازدواج با خودش خواستگاری کند.

در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماع چین شده است این جوان را در حالی که در مقابل عابران تلاش می کند نظر مثبت نامزدش را برای ازدواج با او جلب کند نشان می دهد. در این ویدئو لامبورگینی نارنجی رنگی که او برای جلب نظر نامزدش خریداری کرده است دیده می شود. این مرد در مقابل عابران پیاده در حالی که کاملا مضطرب و نگران به نظر می رسد رو به نامزدش می گوید: " با من ازدواج کن." در ادامه در حالی که او با سرسختی این دختر جوان روبرو شده است فریاد می زند : " من پولدار هستم."

از آنجا که نقشه این مرد جوان ثروتمند آنطور که او برنامه ریزی کرده بود پیش نمی رفت او با نشان دادن خودروی لامبورگینی به این دختر فریاد می زند : " من ماشینی را که دوست داشتی برایت خریداری کردم." اما این زن با زبان انگلیسی مودبانه در جواب به او می گوید: " من بسیار متاسفم. من نمی خواهم با تو ازدواج کنم. من بسیار متاسفم."

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران با توجه به عکس العمل این مرد جوان، رد پیشنهاد ازدواج از سوی او را کاملا عاقلانه توصیف کردند، برخی دیگر از آنها نیز این پیشنهاد ازدواج را غیرواقعی و آن را برنامه ای از قبل طرح ریزی شده توسط مالکیت مجتمع تجاری، " واندا گروپ" برای جلب توجه مشتریان و تبلیغ دانستند. یکی از کابران در کامنتی نوشت : " این یک نمایش پیشنهاد ازدواج بود. ظاهرا این دو جوان بازیگران بسیار خوبی بودند."خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟