حجم ویدیو: 5.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

ویدئویی که به تازگی از یکی از مراکز نظامی کشور چین و حین تمرین آموزش نظامی سربازان تهیه و منتشر شده تبدیل به ویدئویی پربازدید و داغ در شبکه های اجتماعی این کشور شده است. این ویدئو عمل جالب یک سرباز را حین آموزش نظامی و تمرین جودو در یکی از مراکز آموزش نظامی استان "آن هوئی" چین به تصویر می کشد.

در حالی که تعدادی از سربازان بصورت دو نفره در حال آموزش و تمرین جودو هستند این سرباز به تنهایی و در ردیف آخر در حال تمرین دیده می شود. از آنجا که این سرباز هیچ شریکی برای مبارزه ندارد در اقدامی جالب تصمیم می گیرد تا عمل حمله در جودو و همچنین واکنش طرف مقابل خود را نیز به تنهایی اجرا کند. در این ویدئو مشاهده می شود او در در ابتدا اقدام به انجام یک حرکت جودو و حمله به طرف خیالی مقابل خود می کند و سپس با انداختن خود روی زمین تلاش می کند تا نتیجه حمله خود را نیز بصورت ملموس در معرض نمایش قرار دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با استقبال کاربران همراه شد و بسیاری از آنها عمل جالب این سرباز را در یک محیط نظامی جالب توصیف کردند. این نخستین بار نیست که وقوع اتفاق جالب در مراکز آموزش نظامی چین خبرساز می شود. چندی پیش نیز عمل جالب یک دانش آموز زن حین رژه نظامی در یکی از مراکز نظامی این کشور خبرساز شده بود. در این اتفاق جالب هنگامی که این نظامی زن در حال رژه بود ناگهان کفش او از پایش خارج شد و در مقابل وی در فاصله تقریبا 1 متری روی زمین افتاد. اما این دانش آموخته نظامی زن بدون آنکه در صفی که در آن حضور داشت اختلال و بی نظمی ایجاد کند به شکلی ماهرانه اقدام به پوشیدن کفش خود و ادامه رژه داد.

گفتنی است؛ آموزش نظامی برای دانش آموزان مدارس راهنمایی و همچنین دانشجویان دانشگاه ها در چین الزامی است. معمولا طی یک هفته تا دو هفته به دانش آموزان ورزش Sport های آمادگی جسمانی ، مهارت های اولیه نجات و مهارت های نظامی آموزش داده می شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟