لباس عروس خوردنی که  300 ساعته آماده شد+عکس

3 طراح حرفه ای مدت زمان طولانی صرف کردن تا یک لباس عروس بسیار شیک و زیبا آماده کنند اما این پیراهن سفید را هیچ عروس خانمی نمی تواند برتن کند.زیرا این لباس در اصل یک کیک  شبیه به لباس عروس است که به جای پوشیدن باید آن را خورد.

این لباس عروس شیک و زیبا  با پارچه دانتل و سنگ های تزیینی تکمیل شده است . هیچ دختر جوانی نمی تواند این لباس عروس را بپوشد چون این لباس عروس یک کیک خوشمزه و فوق العاده هنری است .

لباس عروس زیبا به وزن 70 کیلوگرم

طراحان این کیک بزرگ به شکل لباس عروس نهایت دقت خود را به خرج داده اند تا تمام ظرافت های روی یک لباس عروس واقعی در این کیک اجرا شود و بیننده حتی در کلوز آپ تصویر هم قادر به تشخیص آن نباشد. این پیراهن زیبای عروس اولین لباس عروس غیرقابل پوشیدن در دنیاست . کیک بزرگ عروسی به شکل لباس عروس 70 کیلوگرم وزن و 170 سانتی متر ارتفاع دارد شاید به همین دلیل است که هیچ عروس خانمی نمی تواند آن را انتخاب کند چرا که حمل 70 کیلوگرم لباس عروس کار مشکلی خواهد بود!طراحان خوش ذوق و هنرمند Artist این لباس خانم ها " سیلیوا البا " ، "ایوت مارنر" و " لینکا رینچ" هستند. این سه هنرمند 300 ساعت برای تهیه و تزیین کیک زیبا به شکل لباس عروس زمان صرف کردند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟