پشت پرده فیلم درگیری ماموران شهرداری تهران با یک دستفروش + عکس

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، صالح میرزا آقایی بازیگر Actor تئاتر، سینما Cinema و تلویزیون در خصوص کلیپ منتشر شده در برخی صفحات اینستاگرامی که آن را به درگیری واقعی میان مأموران انضباط شهری تهران با یک دستفروش صاحب چرخ‌دستی در بازار Store بزرگ تهران ربط داده و اقدام به تحریک احساسات عمومی کرد‌اند، گفت: این کلیپ مربوط به سکانس یک فیلم سینمایی Movie کوتاه است که اخیراً فیلمبرداری آن به پایان رسیده و در حاشیه مجتمع میلاد نور تهران و نه بازار تهران ضبط شده است.

وی افزود: نام این فیلم سینمایی که از وزارت ارشاد مجوز دارد «بابا نان...» است که کارگردانی آن را خانم رها سرمدی بر عهده دارد و من هم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارم.

میرزا آقایی ادامه داد: داستان این فیلم درباره مردی است که دچار مشکلات مالی می‌شود و دو دختر حاضر در کلیپ، دختران او هستند.

این بازیگر کشورمان گفت: انتشار این فیلم به عنوان کلیپی از درگیری واقعی بین مأموران شهرداری و دستفروشان در برخی صفحات اینستاگرام، نشان می‌دهد که برخی‌ها بدون تحقیق و آگاهی و از سر لجاجت، هر چیزی را که به دستشان برسد برای خودنمایی منتشر می‌کنند تا احساسات کردم را تحریک کنند.

وی خاطرنشان کرد: با کمی دقت، هرکسی متوجه می‌شود که نوشته و آرم لباس‌هایی که تن مأموران داخل فیلم است با لباس واقعی و رسمی مأموران انضباط شهری کاملاً تفاوت دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟