تخت خواب های یخی در هتل یخی+عکس

دومین جزیره بزرگ ژاپن یعنی هوکایدو، در شمال ژاپن واقع شده است و زمستان‌های سردی هم دارد. ژاپنی‌ها سعی می‌کنند تا زمستان‌های هوکایدو را برای گردشگران جذاب کنند تا از این طریق بتوانند درآمد گردشگری خود را هم افزایش دهند. به جز فستیوال‌های زمستانی و پیست‌‌‌های اسکی که جاذبه‌های زمستانی اصلی این جزیره هستند، هتل‌های یخی هم رونق خوبی دارند. یکی از جالب‌ترین هتل‌‌های یخی ژاپن با نام Hoshino Resort Tomamu، در شهر شیموکاپو قرار دارد که حتی تخت‌خواب‌های آن هم یخی هستند.

دمای این منطقه در سردترین ماه‌های سال تا منفی ۳۰ درجه هم می‌رسد و همین شرایط اجازه می‌دهد که هتلی تمام یخی بدون نگرانی از آب شدن ساخته شود. اتاق‌های هتل یخی به شکل گنبدی هستند و در داخل اتاق‌ها همه چیز با یخ ساخته شده است. میز، صندلی، لیوان و ... یخی هستند.

هتل‌های درجه یک ژاپنی حمام‌های سنتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند و هتل یخی حتی در این مورد هم استثنا نیست. حمام هتل یخی بیرون از ساختمان آن است اما با این که آب داغی دارد، فضای اصلی آن باز هم یخی است. درخشش نور در میان یخ‌ها و بازتاب تصویر درختان در این فضا، جلوه‌ی زیبایی می‌سازد.

بعد از حمام هم می‌توان از اسپای تمام یخی لذت برد. بله اینجا همه چیز یخی است! اگر هم می‌خواهید از نوشیدنی‌های طبیعی در این فضای سرد لذت ببرید، قفسه‌های یخی آن انواع نوشیدنی گیاهی، لیمویی، شیر و ... را در خود جای داده‌اند.

در کنار این هتل تمام یخی، رستوران، مراکز تفریحات زمستانی، استخر بزرگ فضای بسته و مناظر طبیعی بکر وجود دارند که در طول زمستان بسیار شلوغ می‌شوند. برای رزرو کردن این هتل یخی باید از تابستان و بهار اقدام کنید چون استقبال زیادی از آن می‌شود و تعداد اتاق‌ها هم محدود است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟