حجم ویدیو: 9.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو بامزه پسری 13 ساله BMW مادرش را که تازه خریداری کرده بود بدون اجازه برداشته و پنهانی به خانه دوست دخترش رفت تا به او نشان بدهد ،توانسته در این سن کم ماشین گرانقیمت و باکلاسی خریداری کند.

همان طور که در ویدیو نشان داده می شود خواهر پسربچه زمانی که با مادرشان به نزدیکی خانه آمدند متوجه غیبت خودرو گرانقیمتشان شدند و دخترخانواده که از ماجرای ماشین و هدف برادر 13 ساله اش خبر داشت به مادرش تمامی قضایا را لو داد.

مادر خانواده که به شدت عصبانی بوده با پسر تماس گرفت و او را تهدید کرد که در هرجای خیابان که در حال رانندگی است بایستد تا او خودش را برساند اما پسربچه با ترس پا به فرار Escape می گذاشت و با سرعت زیاد و سبقت قصد پیچاندن مادرش را داشت.

مادرخانواده که به علت سن کم پسرش و گران بودن ماشینش به شدت نگران بود زمانی که او را پس از تعقیب و گریز در کنار خیابان به دام انداخت با کمربند به سراغ او رفت و در مقابل خواهرش که در ماشین به شدت می خندید او را کتک زد.

دخترجوان پس از این ماجرا و فیلمبرداری، ویدیو را در فضای مجازی پخش و باعث خنده کاربران شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

کدخبر: 427450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟