دروغ بزرگ ملانیا ترامپ ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ Trump و بانوی اول آمریکا در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه ‌ای‌بی‌‌سی گفت هنوز همسرش را دوست دارد.

اکنون ملانیا در تور آفریقا به سر می‌برد و در این مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا اخباری که درباره روابط نامشروع همسرش منتشر می‌شود، روی وی تأثیر گذاشته یا نه، گفت: مسلما تاثیرگذار است، اما من تحت‌تأثیر این اخبار قرار نمی‌گیرم. چیزهای مهم تری است که باید به آنها فکر کنم. روزنامه‌ها معمولا همه چیز را بزرگ و شایعه‌سازی می‌کنند.

ملانیا همچنین در پاسخ به این سوال که نظرش درباره جنبش Me Too چیست، گفت:مسلما من از زنان حمایت می‌کنم ،باید به آنها توجه شود، خصوصا وقتی که مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند، اما باید درعین حال توجه داشته باشیم که برای اثبات آزار جنسی باید مدارک قوی وجود داشته باشد. نمی‌شود هرکسی از راه رسید، بگوید فلانی به من تجاوز Rape کرده است.

ملانیا که اخیرا شایعات زیادی درباره روابط بد‌ش با دونالد ترامپ منتشر شده، در این مصاحبه گفت معمولا درباره افرادی که با شوهرش کار می‌کنند، به او مشاوره می‌دهد، گاهی شوهرش به حرف‌هایش گوش می‌کند و گاهی هم کاری را می‌کند که خودش صلاح می‌داند.

او همچنین درباره ژاکتی که در دیدار با کودکان مهاجر غیرقانونی در تگزاس آمریکا پوشیده بود، توضیح داد. ملانیا در آن دیدار ژاکتی پوشیده بود که پشت آن نوشته شده: من اهمیتی نمی‌دهم. شما چطور؟. در آن زمان این‌طور برداشت شد که ملانیا به کودکان مهاجر غیرقانونی هیچ اهمیتی نمی‌دهد، اما او توضیح داد: مخاطب من در پوشیدن آن ژاکت رسانه‌ها بودند. می‌خواستم به آنها بگویم که به شایعه‌سازی و اخبار نادرست آنها اهمیتی نمی‌دهم. کاری را می‌کنم که فکر می‌کنم درست است.

او همچنین از شرکت دونالد ترامپ در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا استقبال کرده و گفت: من از این کار لذت می‌برم. زندگی‌کردن در واشنگتن و کاخ سفید لذت‌بخش است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟