چالشی با نام #بلندپروازی که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram مواجه شده و در رسانه‌های جهانی هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

بازتاب این چالش را طی روزهای گذشته در تعداد زیادی از رسانه خارجی، مانند بیزینس ژورنال واشنگتن و... می‌توان مشاهده کرد. این رسانه‌ها اذعان داشته‌اند که با وجود مشکلات اقتصادی این روزها در ایران، حضور پرشور کاربران ایرانی در چالشی با نام بلندپروازی در اینستاگرام به خوبی نشان می‌دهد که جامعه ایران همچنان شاد و پرانرژی است و از رویدادهای هیجان‌انگیز استقبال می‌کند.

در این گزارش‌ها آمده است: «استقبال از چالش #بلندپروازی در حدی زیاد بوده است که تاکنون ۲۰ درصد از کل جامعه‌ کاربران ایرانی اینستاگرام، معادل ۵ میلیون نفر، به‌صورت مستقیم این چالش را مشاهده کرده‌اند که این تعداد در نوع خود بی‌نظیر است و این مشارکت، نشان‌دهنده‌ این است که چالش پر سروصدای بلندپروازی با سایر چالش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران ایرانی برگزار شده است از لحاظ هدف و کیفیت برگزاری تا حد زیادی متفاوت است.»

ارشا اقدسی، بدلکار معروف ایرانی فیلم‌هایی چون Skyfall James Bond و Dying of the light و Kong Fu Yuga نیز در آنونس پروموشن این چالش دیده شده است. این چالش در صفحه اینستاگرام علی بابا هنوز در جریان است و به نظر می‌رسد شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اسپانسر آن شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید با 3 مرد سراغ زن 20 ساله همسایه رفت! / در عید قربان رخ داد

جسد زن مطلقه زیر چادر سفید عقد چه رازی داشت! + عکس قاتل

علت خنده متهمان پرونده‌های اقتصادی در دادگاه چیست؟+ تصاویر

لحظه صحنه شلیک مرگ به خزائی / قاتل خونسردانه گریخت + فیلم و عکس

شهادت سربازی که فقط 4 روز خدمت کرده بود!

بی حیایی مردان عراقی از زنان ایرانی چه پشت پرده ای دارد؟!!

حمله شیطانی 5 مرد به زن و مرد جوان در نخلستان ایرانشهر

تجاوز فجیع پدر و 2 پسر به دختر 12 ساله خود+ عکس

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

 

کدخبر: 411257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟