این سگ باوفا بعد از مرگ صاحبش افسردگی گرفت+عکس

همیشه با وفا بودن سگ زبانزد است. برخی معتقدند که حیوانات نمی توانند مثل انسان ها احساساتی باشند و یا عاطفه ای به آن شکل بروز دهند در حالیکه اینطور نیست و بارها داستان های از دوستی انسان و حیوان شنیده ایم ، سگی که چند سال پیش صاحب خود را از دست داده با کارش این موضوع را ثابت می کند.

“اسماعیل اوتورک” اهل ترکیه سالها پیش توله سگی رها شده و بی جا و مکان را پیدا کرد و تصمیم گرفت تا او را پیش خود نگاه دارد. اسماعیل از او مراقبت کرد و او را یکی از اعضای خانه ی خود دانست و نام “زوزو” را برایش انتخاب کرد.سالها زندگی و دوستی با این حیوان وفادار در سال 2014 بعد از فوت مرد ترک به پایان رسید اما سگ به این راحتی ها رضایت به جدایی و پایان دوستی نمی داد .

به گفته ی دوستان اسماعیل “زوزو” نیم توانست مثل حاضرین در مراسم تدفین گریه کند اما با چهره و حالت خود به خوبی ناراحتی اش را نشان می داد.از آن روز به بعد هر روز “زوزو” خانه را ترک می کرد و آخر شب باز می گشت و این کار او مدت طولانی ادامه داشت ؛ این رفتن و آمدن هایش برای همسر اسماعیل عجیب بود و هیچ کس نمی دانست که این سگ به کجا می رود تا اینکه پسر اسماعیل متوجه شد “زوزو” تمام اوقاتی که از خانه دور می شود

به قبرستان رفته و کنار مزار صاحب درگذشته اش ساعتها می ماند.قبر صاحب سگ باوفا مقصد هر روز اوست سالهاست از مرگ صاحب “زوزو” می گذرد و این گذر زمان از وضعیت مزار او مشخص است اما همچنان سگ باوفا هر روز به قبرستان آمده و کنار مزار اسماعیل می ماند. عکسهایی که پسر اسماعیل بدون آنکه “زوزو” متوجه باشد گرفته به خوبی احساسات و حالات او را نشان می دهد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

 

کدخبر: 408860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟