گاهی در دنیا مکان هایی یافت می‌شود که پس از گذشت سالیان سال تبدیل به موزه‌هایی دیدنی می‌شوند که انسان‌ها را وسوسه می‌کند تا برای کشف آنها پا به جاهای خطرناک بگذارند.

این مکان‌های مرموز و دیدنی که هیچ‌گونه جسد و یا موجود زنده‌ای در آن یافت نمی‌شوند را می‌توان به قبرستان‌هایی تشبیه کرد که خالی از جسد است. در ادامه می‌توانید عکس هایی از این قبرستان‌ها را مشاهده کنید:

قبرستان کشتی ها ( The Train Graveyard )- موریتانی

8401706_574

در سواحل موریتانی چیزی حدود ۳۰۰ کشتی از کار افتاده مشاهده می‌شود که در امتداد ساحل رها شده اند. بندر نوادیبو مکانی است که در آن تعداد زیادی لاشه کشتی‌های قدیمی و از کار‌افتاده به چشم می‌خورد. از قدیمی ترین کشتی های این محل یک کشتی فرانسوی است که قدمت آن به دهه ۱۹۲۰ باز می‌گردد.

قبرستان هواپیما (The Airplane Graveyard) - آریزونا

8401707_692

در آنسوی شهر توسان آریزونا حدود ۴ هزار هواپیما و هلیکوپتر کشف شده است که به طور کاملا منظم در بیابانی چیده شده اند. با اینکه ورود به این منطقه سالیان سال ممنوع بوده اما امروزه بسیاری از افراد برای بازدید هواپیماها خود را به این محل می رسانند.

این مکان از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون به قبرستان هواپیما ها تبدیل شده است که تعدادی از هواپیماهای آن کاملا از کار افتاده و برخی نیز برای تعمیر به این مکان آورده شده است.

قبرستان قطارها (The Ship Graveyard) – بولیوی

8401708_207

در بیابان نمکی معروف بولیوی قبرستانی از قطارها کشف شده است که سالیان دور به دلیل وزش بادهای نمکی فقط بدنه ای زنگ زده از قطارها در آن دیده می‌شود. در این مکان تا چشم کار می کند باقی مانده هایی از قطارهای کلاسیک و قدیمی را می بینید که دیدن آنها برای هر بازدید‌کننده‌ای جالب توجه است.

شهر خودروهای قدیمی(Old Car City) – جورجیا

8401705_956

این مکان که از سال 1931 به پارکینگی از خودروها تبدیل شده چیزی حدود 4هزار ماشین را در خود جای داده است. این موزه که مملو از ماشین های کلاسیک می‌باشد با غباری از گرد و خاک پوشیده شده و آنها را تبدیل به عتیق کرده و همچنین مورد استقبال گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار گرفته شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای افشاکردن عشرتکده اشراف توسط ر.اعتمادی خبرنگار حوادث + فیلم

بهشت زهرا هم ضرر می داد!

افسانه با دوست شوهرش در خانه مجردی همخوابی می کرد

شلیک های مرگبار در پارتی شبانه شهرک غرب + عکس

تجمع اعتراضی در رجایی شهر کرج

فیلمبرداری مسافر ایرانی از لحظه سقوط هواپیما در مکزیک + تصویر

این زن با 50 هزارتومان همراه می شد! + عکس

اعدامی که دیروز در زندان کرج ناتمام ماند

به خاطر کرایه ماشین صیغه امیر شدم !

مرگ غم‌انگیز دختر کنکوری در تهران

اعدام 3 مرد خشن در زندان بجنورد + عکس

تجاوز با چوب به رویا عروس روستا در خانه مرد بی رحم + عکس

تجاوز 8 مرد به زن شوهردار در شهر مرزی / شوهر بی غیرتم هیچ کاری نکرد

کدخبر: 403815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟