مو فرفری ها چگونه خوشحال می شوند!

مو فرفری ها همیشه از این که با موهای خود چه کنند گلایه دارند. روغن آرگان یک راهکار و کمک کننده ی طبیعی عالی است. در این مقاله بیشتر در این باره مطالعه کنید.
روغن آرگان کمک می‌کند که پوستی سالم و درخشان داشته باشیم
این روغن که سرشار است از آنتی‌اکسیدان‌های مختلف و اسید های چرب ضروری، خواص ترمیم‌کننده‌ی بی‌نظیری دارد. فقط قبل از این‌که به رختخواب بروید کمی از آن را بر روی پوست خود بمالید و آن را ماساژ Massage بدهید تا پوستی نرم، سالم و درخشان به دست بیاورید.
دارویی طبیعی برای داشتن لب‌هایی زیبا و جذاب است
اکنون داشتن لب‌هایی صاف و زیبا آسان است. فقط ۳ تا ۴ قطره روغن آرگان را با شکر قهوه‌ای و وانیل مخلوط کنید. از این ترکیب استفاده کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لب را از بین ببرید و آن درخشش فریبنده را روی لب‌های‌تان پدیدار کنید.
آکنه را درمان می‌کند و از بروز مجدد آن جلوگیری می‌کند
این روغن که غنی از ویتامین E است و به مقدار فراوانی آنتی‌اکسیدان‌های مختلف دارد، یک ماده‌ی ضد التهابی کامل است. افراد مبتلا به آکنه می‌توانند از طبیعت ضد التهابی این روغن برای مبارزه با آکنه استفاده کنند. در نهایت جای جوش‌ها نیز کم‌کم محو می‌شوند و از بین می‌روند.
دارای خواصی است که ترک‌های پوستی را از بین می‌برند
به نگرانی خود بابت ترک‌های روی پوست‌تان پایان بدهید. فقط مقدار کمی از روغن آرگان را در مناطق آسیب‌دیده به طور مرتب ماساژ دهید و تفاوت را مشاهده کنید. معروف است که Triterpenoidهای موجود در این روغن جای زخم را درمان می‌کنند و از پوست در برابر ابتلا به عفونت‌ها محافظت می‌کنند.
ناخن‌ها را صاف و زیبا نگه می‌دارد
ناخن‌هایی براق و صورتی نشانه‌ی خوبی برای سلامتی Healthهستند. برای داشتن چنین ناخن‌هایی می‌توانید از روغن آرگان غنی از ویتامین E استفاده کنید. فقط ناخن‌ها را به طور مرتب با این روغن ماساژ دهید تا تقویت شوند و شفافیت و جلا بگیرند.
ماسک روشن کننده پوست است
برای درخشان رو روشن شدن رنگ پوستتان می توانید از یک ماسک عالی آرگان استفاده کنید . به این صورت که ۵ قطره روغن آرگان به علاوه یک قاشق غذاخوری عسل و ۲ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه را با هم مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه روی پوست تان ماساژ دهید و سپس با آب سر بشویید. پس از چندبار تکرار خواهید دید چه تاثیر شگرفی در رنگ پوست تان داشته است.
نرم‌کننده‌ی مو
روغن آرگان می‌تواند جایگزین محصولات نرم‌کننده‌ی متداولی شود که برای موهایتان استفاده می‌کنید. این روغن مو را نرم و لطیف نگه می‌دارد. کافی است مقداری از آن را به موهایتان بمالید و پس از چند دقیقه با آب گرم بشویید.
حالت‌دهنده‌ی مو
شما می‌توانید به‌جای ژل‌ها یا اسپری‌های تثبیت‌کننده‌ی مو، از روغن آرگان استفاده کنید. به‌علاوه، روغن آرگان برخلاف این محصولات به موهایتان ظاهری چرب یا پودرمانند نمی‌دهد، همچنین مانع به‌هم ریختن موهایتان به‌خاطر وزش باد می‌شود و می‌تواند برای مرتب کردن موها در طول روز به‌کار رود.
ترمیم موخوره
روغن آرگان می‌تواند برای ترمیم موقت موخوره به‌کار رود. این روغن، وز مو را کم می‌کند و به مو ظاهری نرم و صاف می‌دهد. مقداری از آن را برحسب نیازتان از آن بر روی موهای خود بمالید.
درمان ترک بارداری
روغن آرگان به دلیل محتوای ویتامین E الاستیسیته پوست را افزایش داده و می تواند برای پیشگیری و درمان ترک پوست بارداری در زنان باردار استفاده شود.
کرم دور چشم آرگان
از آنجایی که روغن آرگان حاوی مقادیر بالایی ویتامین E می باشد می تواند برای درمان چروک دور چشم استفاده شود. شما می توانید به راحتی مقداری روغن آرگان را هر روز صبح دور چشم ها ماساژ دهید.
جوان سازی صورت
روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.
کرم ضد چروک آرگان
قبل از خواب مقداری روغن آرگان را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.
موهای فرفری را تحت کنترل نگه می‌دارد
روغن آرگان که سرشار است از امگا۹ و اسیدهای چرب امگا۳ و ویتامین E، داروی مناسبی برای موهای فرفری غیرقابل‌کنترل است. موهای فرفری را با مرطوب کردن به شیوه‌ای غیر روغنی، به راحتی نرم و صاف کنید و آن‌ها را تحت کنترل دربیاورید. فقط چند قطره از روغن را کف دست‌تان بریزید، آن را روی موهای‌تان مالش دهید تا صاف شوند. خلاصه بگوییم که این روغن یک نرم‌کننده و حالت‌دهنده‌ی همیشه در دسترس است که می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / مرگ فجیع پسر جوان در سینما آزادی تهران / همه شوکه شدند

عزیزه دخترش را اجاره می داد! + عکس

راز تابوت سنگی اسکندریه گشوده شد+عکس

کشف مهمات تروریست‌ها در یک روستا + تصویر

این زن آدم خوار نوزادش را با قیچی باغبانی تکه تکه کرد/ نوزادم گوشت بد مزه ای داشت !+عکس

پدر بی رحم در مخالفت با سومین ازدواج دخترش سفارش تیرباران او را به طالبان داد!

تنبیه مرگبار کودک 2 ساله به خاطر خیس کردن جای خوابش +عکس

تجاوز 5 مرد فامیل به زن شوهر دار!

مربی منحرف پسربچه ورزشکار در شیراز کیست؟ + عکس

تازه دامادی اسیر زن مطلقه بود / نوعروس به حجله نرفته طلاق گرفت

دستگیری رئیس شرکت نفت و گاز + عکس

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

کدخبر: 399434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟