آقای رئیس‌جمهور شما حتی بر کابینه تان مسلط نیستید / نامه سرگشاده

محمّدزارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور، بابت مشکلات اقتصادی اخیر و عدم پاسخگویی در قبال آن‌ها انتقاد کرده است.
در این نامه آمده است: آقای روحانی در سال ۱۳۹۲ نوید بخش آغاز یک شروع پر از امید و انگیزه برای ملت ایران بود چرا که مردم بعد از گذشت ۸ سال دوره سیاهی و پرفشار، نوید زندگی همراه با آرامش، تکاپو، رونق اقتصادی، رفع فقر، رفع تبعیض، رفع بیکاری، بازگشت هویت ایرانی، ارزش پول ملی، عدالت اجتماعی، مبارزه با مفاسد افتصادی و رانت، توسعه آموزش، اعطای بیمه همگانی و درمان رایگان، ارتباط سازنده و بر اساس احترام متقابل با کشور‌های جهان و منطقه و بسیاری از امکانات دیگر را بر اساس شعار‌های شما آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور جدید ایران اسلامی دریافت کردند و همگان را به وجد آوردید که این موضوع باعث حضور پرشور پیر و جوان و بسیاری از تفکرات موافق و حتی مخالف در زمان انتخابات بود که با علاقه به شما رأی اعتماد دادند تا شما سکان‌دار دولتی منسجم و مقتدر برای احقاق این خواسته‌های به حق ملت بزرگ ایران باشید.
در این نامه آمده است: شما توانستید با وعده‌های خود و جلب اعتماد مردم و بخصوص جوانان در مسند قدرت و ریاست جمهوری ایران تکیه زنید. آقای روحانی خودتان بهتر می‌دانید که با سوءمدیریتتان چه بلایی بر سر این کشور آوردید و نقطه عطف شاهکار شما بلافاصله با شروع دور دوم ریاست شما آغاز شد که فروپاشی ارزش پول ملی و یک سوم شدن ارزش دارایی مردم از بزرگترین دستاور‌های دولت شما بود.
فومنی می‌افزاید: آقای روحانی شما حتی نتوانستید بر کابینه خود مسلط شوید و هر یک از وزیران شما شاهکار‌های دیگر در اقتصاد، ارتباطات داخلی و خارجه، رفاه، صنعت، نفت و ... خلق کردند. سخنگوی شما که با اعتماد به نفس واقعیات را وارونه بیان می‌کند و معاون شما هم در حد صدور یک بیانبه بی اثر فتوا می‌دهد.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات آورده است: آقای روحانی با گفتن جملاتی که هر چند وقت یکبار در همایش و رویدادی بیایید و بگویید دولت خادم ملت است و همه توان خود را به کار خواهد گرفت درد این کشور درمان نمی‌شود. 
فومنی می‌افزاید: بحران خشکسالی و سوء مدیریت دولتمردان شما بسیاری از شهر‌ها را به ورطه نابودی کشانده و ناله عطش مردم جنوب به گوشتان نمی‌رسد. بیکاری و فقر در جامعه بیداد می‌کند. کافی است در هر ساعت از شبانه و روز به نقاط جنوبی و میانی شهر سری بزنید و ببینید فقر و اعتیاد مردم را به چه تبدیل کرده.
در این نامه آمده است: سیاست‌های غلط اقتصادی شما کارخانه ها، کارگاه‌های کوچک و بزرک، کسب و کار‌ها و مشاغل را نابود کرده و بسیاری از مردم مشاغل خود را از دست داده اند و قشر بسیار زیادی به گروه بیکاران قبلی افزوده شده‌اند. نمی‌دانم مشاوران و مخبران شما چه کسانی هستند که عمق فاجعه را به شما نشان دهند. 
فومنی تصریح می‌کند: اول با خودتان صادق باشید باور کنید جامعه ما قبل از اینکه آماج حملات اقتصادی و تحریم‌های خارجی باشد بیشتر از درون همچون درختی که از داخل مورد حمله موریانه و کرم‌ها شده است، کشور نیز از درون با دست درازی مسولین و افرادی که امکانات و منابع این مملکت در اختیار آنهاست دارد به تاراج می‌رود و در اینصورت آسیب و فروپاشی سریعتر و بدتر خواهد بود.
وی در ادامه نوشته است: باید کودتاگران اقتصادی را از پست‌های دولتی و اقتصادی بیرون بیاندازید و اقدامات موثر را آغاز کنید. آقای روحانی بیایید صادق باشید و حقایق را با مردم در میان بگذارید و اگر نمی‌توانید در مسؤولیتی که پذیرفتید موثر باشید، در پیشگاه ملت ضمن عذرخواهی، کلید صندوق اعتماد را که به امانت گرفتید به مردم بازگردانید. وگرنه ملت خود حق خود را مطالبه خواهد نمود و آنموقع برایتان خیلی دیر خواهد بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / مرگ فجیع پسر جوان در سینما آزادی تهران / همه شوکه شدند

عزیزه دخترش را اجاره می داد! + عکس

راز تابوت سنگی اسکندریه گشوده شد+عکس

کشف مهمات تروریست‌ها در یک روستا + تصویر

این زن آدم خوار نوزادش را با قیچی باغبانی تکه تکه کرد/ نوزادم گوشت بد مزه ای داشت !+عکس

پدر بی رحم در مخالفت با سومین ازدواج دخترش سفارش تیرباران او را به طالبان داد!

تنبیه مرگبار کودک 2 ساله به خاطر خیس کردن جای خوابش +عکس

تجاوز 5 مرد فامیل به زن شوهر دار!

مربی منحرف پسربچه ورزشکار در شیراز کیست؟ + عکس

تازه دامادی اسیر زن مطلقه بود / نوعروس به حجله نرفته طلاق گرفت

دستگیری رئیس شرکت نفت و گاز + عکس

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

کدخبر: 399423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟