به گزارش رکنا، قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفت: رئیس‌جمهور باید با نماینده‌ها، احزاب و دانشگاهیان جلسه بگذارد. مجامع استان‌ها و فراکسیون‌های سیاسی مجلس مدت‌ها است که بی‌ثمر هستند و شاید بیش از یک سال و نیم است که دوستان مختلف به‌عناوین‌مختلف جلساتی را با رئیس‌جمهور درخواست می‌کنند اما متأسفانه برگزار نمی‌شود. درخواست ما از رئیس‌جمهور این است که هر چه زودتر جلساتی را برگزار کنند.

میرزایی‌نیکو با اشاره به ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون فارس به دلیل حرکات موزن گردشگران هم گفت: به‌مانند این اتفاق برای آبشار تنگه واشی هم افتاد. به نظر من بجای اینکه جایی را ببندیم و صورت‌مسئله را پاک‌کنیم و جلوی ورود و خروج را بگیریم باید برنامه‌ریزی و سامان‌دهی کنیم. ما برای حل مشکل تنگه واشی تلاش کردیم برنامه منظمی بریزیم و فرماندار و سازمان گردشگری محور اصلی شدند و این موضوع را ساماندهی کردند. همچنین اقداماتی که نیاز بود و گردشگر باید رعایت می‌کرد به‌عنوان نرم‌هایی که در جامعه روستایی وجود دارد، مدنظر قرار گرفت.

او ادامه داد: مسئولانی که حرفی دارند باید حرفشان را بیاورند در یکجایی که تصمیم‌گیرنده آن فرماندار، مسئول اجرایی شهر و یا استاندار است مطرح کنند و این افراد حکم نهایی را بدهند. همه مسئولان هم به این موضوع اذعان دارند که در شهرستان‌ها در رابطه با نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، تبلیغاتی و ائمه جمعه فصل خطاب، رئیس شورای تأمین که فرماندار است، برعهده دارد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: هر نوع ممنوعیتی باعث حریص شدن مردم می‌شود. به نظر من جامعه به این رشد و بالندگی رسیده که اگر اخطار و تذکری دارند به آن‌ها داده شود. تعطیلی، جلوگیری و ممانعت سفت و چکشی نتایج عکس خواهد داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / وحشت در حادثه قطار مسافربری مشهد-یزد

خجالت بچگانه بازیکن فرانسه از عکس گرفتن با جام +عکس

پیام دختر صدام عراقی ها را بر علیه ایران تشویق کرد!

17 بار تجاوز به دختر 16 ساله در خانه مجردی +عکس

جسد لوپز پیدا شد! همه شوکه اند! + عکس ها

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

مار 2 متری روی سینه مرد در اتاق خوابش لم داده بود!

این 8 زن با رفتارهای بی حیایی بندرعباس را آشفته کردند!

زنده زنده سوختن یک زن جلوی چشمان بچه اش! / شوهر می خندید

بلایی شوم که یک پرنده باعث آن شد!

شوهر مهناز 54 ساله با دختر دانش آموزی بی حیایی کرده بود!

کدخبر: 398558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟