درگیری لفظی شدید بین اعضای کابینه اسرائیل

به گزارش رکنا، رسانه‌های صهیونیستی از درگیری لفظی شدید بین اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از حمله‌های راکتی اخیر گروه‌های فلسطینی خبر می‌دهند.

روز شنبه درگیری و تبادل آتش بین ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در غزه به بالاترین حد خود طی سالهای اخیر رسید. سرانجام پس از چند ساعت زدوخورد شدید، سخنگوی حماس از آتش‌بس بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری رویترز شامگاه روز یکشنبه به نقل از منابع فلسطینی و اسرائیلی فاش کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از دولت مصر خواسته بود تا با میانجی‌‌گری، گروه‌های مقاومت فلسطین را به پذیرش آتش‌بس ترغیب کند.

روز شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۴۵ بار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند که با واکنش تلافی‌جویانه سنگین مبارزان فلسطینی مواجه شد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که بر اثر این حمله ۱۰ نفر زخمی و ۲ تن دیگر نیز به شهادت رسیدند. شهدای این حمله دو نوجوان 15 و 16 ساله بودند.

بنا به اعلام وبگاه صهیونیستی دبکا فایل، مبارزان فلسطینی در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، بیش از ۱۷۰ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند. سامانه دفاع موشکی اسرائیل توان مقابله با این حمله سنگین راکتی را نداشت و شمار زیادی از آنها به هدف اصابت کردند. واکنش مقتدرانه مقاومت به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم را وادار به تشکیل جلسه کرد.

وب‌سایت صهیونیستی «عاروتص شوا» روز دوشنبه گزارش داد پس از اعلام آتش‌بس برخی از اعضای کابینه امنیتی اسرائیل در نشست روز یکشنبه (دیروز) با هم درگیر لفظی داشته‌اند. به نوشته این پایگاه خبری، نفتالی بنت، وزیر آموزش کابینه نتانیاهو بر سر گادی آیزنکوت، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل فریاد زده که چرا درخواست آتش‌بس داده‌اند و باید با قدرت تمام فلسطینی‌ها را بمباران می‌کردند.

«عاروتص شوا» در ادامه گزارش خود آورده است روز دوشنبه (امروز) این تنش پس از آنکه «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با الفاظ تندی به نقد نفتالی بنت، پرداخت که چرا به خاطر آتش‌بس بر سر رئیس ستاد کل ارتش فریاد زده‌است، بار دیگر شعله‌ور شد. لیبرمن این حرکت نفتالی بنت را «چندش‌آور» خواند و گفت: سیاستمداری که تلاش دارد با هزینه (نقد) ستاد کل ارتش خود را بالا بکشد، چندش‌آور است.

بر اساس این گزارش، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز سخنان لیبرمن را بدون پاسخ نگذاشت و با تکرار اینکه اسرائیل باید با شدت بیشتری با فلسطینی‌ها برخورد کند، افزود: لیبرمن وزیری ضعیف و گیج است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

 

کدخبر: 398336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟