ازدواج یک زن با 2 زن ! / رازی که لو رفت+تصاویر

زن مرد نمای هندی برای این‌که با دو دختر عروسی کند و جهیزیه دریافت کند با لباس داماد دختران را فریب داد تا به خواسته خود برسد. کریشنا سن ، زن هندی که بیش از چهار سال خودرا مرد جا می زد،اخیرا برای ازدواج با دو زن و و اذیت و اذیت آن ها برای گرفتن جهیزیه دستگیر شد.

 این زن همیشه سبک پسرانه لباس می‌پوشید و رفتار می‌کرد ولی درسال 2013 از این حد فراتر رفته ودر شبکه اجتماعی هویت مرد برای خود برگزید و به امید آغاز یک رابطه عاطفی سعی کرد به صورت آنلاین با زنان ارتباط برقرار کند.او شروع به پوشیدن لباسهای مردانه کرد، موهایش را کاملا کوتاه کرد

و حتی نامش رابه سوئیتیسن تغییر داد. در طول یک دوره 3 ساله، این زن مردنما توانست دو زن رابه ازدواج با خود متقاعد کند و سپس شروع به اذیت و اذیت آن ها و خانواده هایشان برای گرفتن جهیزیه کرد.

ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکسسبک پسرانه زن هندی که خودش را مرد جا می زد

کامینی نخستین قربانی وی، زنی است که وی درسال 2014 در اینترنت با او آشنا شد. به گزارش پارس ناز سوئیتی خودرا بعنوان پسر یک تاجر معرفی کرد ودر نهایت برای ملاقات با آن زن به شهر او سفر کرد. انها در اواخر همان سال باهم ازدواج کردند و کامینی اخیرا به پلیس Police گفته بود «شوهرش» برای جهیزیه ویرا مورد اذیت و اذیت قرار داده است.

درسال2016 سوئیتی سن با دومین زن به نام نیشا ازدواج کرد. برخلاف کامینی، وی فورا متوجه شدکه شوهرش در حقیقت یک زن است ولی سوئیتی با دادن رشوه، او را متقاعد به سکوت کرد. ظاهراً او نیز قبول کرد و این وضعیت مانند قبل ادامه پیدا کرد تا آنکه همسر اول دیگر از کتک کاری ها و تهدیدهای او برای جهیزیه خسته شد و به پلیس مراجعه کرد.

ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکسزن مردنمایی که با چهار سال خودرا مرد معرفی می‌کرد

او در ابتدا برای ضرب و شتم کامینی دستگیر شد ولی در نهایت اعتراف کرد که واقعا مرد نیست و به پلیس گفت در طول این مدت هرگز به زنانش اجازه نمی داد در روز او را لمس کنند و یک بررسی دکتری نیز تایید کرد به راستی سوئیتی سن یک زن است.

نیشا در گفت و گو با یک خبرگزاری گفت ما دو سال است که ازدواج کردیم و من بعداً این حقیقت را متوجه شدم. من هیچ شکایتی ثبت نکردم و اکنون نیز نمیخواهم با او زندگی کنم.

کریشنا به جرم Crime جعل هویت کلاهبرداری Fraud و جعلِ اسناد به زندان Prison فرستاده شد ولی هیچ مورد اذیت و اذیت خانگی در جرایم او ذکر نشد چرا که عملاً وی «شوهر» نیست و نمی توانستند دراین مورد او را متهم کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

خودکشی معلم اخراجی در مقابل چشم همسایه ها + تصویر

مردی که به خاطر کثافت کاری سیستم امنیتی را دور زد! +فیلم

عکس / این 4 کودک هرگز بیدار نشدند! / 16+

وحشت مریم از رفتار مرد وقیح در کوچه خلوت +عکس

صدور کیفرخواست 54 اخلالگر در مدرسه راه شهدا / ماجرای دست درازی سرایدار به دانش آموز دختر چه بود؟ + عکس

سفارش طناب دار برای پزشک تبریزی/ علت مرگ خانوادگی برملا شد+عکس

بی حجاب شدن بازیگر زن ایرانی جلوی دوربین + فیلم و عکس

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد، 3 پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند + عکس

راز عقیم بودن مرد پس از مرگ زن باردارش لو رفت / قاضی تهران چه گفت! + عکس

کدخبر: 391140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟