قتلگاه عاشقان Wi Fi کجاست؟

 بیابان کالاهاری صحرای کالاهاری که در جنوب قاره آفریقا بین بوتسوانا، نامیبیا و آفریقای جنوبی واقع شده حیات وحش متنوعی دارد، از شیر درنده و کفتار و شغال گرفته تا انواع حیوانات بی‌آزار مانند آهوی آفریقایی در این منطقه زندگی می‌کنند. اما دریغ از حتی یک کیلوبایت اینترنت!
پارک یلو استون
این پارک که احتمالاً زیاد نامش را شنیده‌اید در آمریکا قرار دارد. آبفشان‌های طبیعی، گونه‌های گیاهی و جانوری مختلف این پارک، آن را به یکی از زیست بوم‌های مهم جهان بدل ساخته است. اما اگر گذرتان به ینگه دنیا و یلو استون افتاد یادتان باشد اینجا هم از اینترنت خبری نیست.
جنگل سیاه
این جنگل در یک منطقه جنگلی و کوهستانی در ایالت بادن وورتمبرگ آلمان قرار گرفته است. شهرت اصلی جنگل سیاه ارتباط آن با افسانه معروف هانسل و گرتل است. این جنگل به دلیل اینکه از دوردست‌ها، چشم‌انداز آن به رنگ سبز تیره دیده می‌شود، جنگل سیاه نامیده می‌شود. در این جنگل هم انتظار دریافت امواج اینترنت را نداشته باشید.
مغولستان
به یُمن وجود چنگیزخان، مغولستان حداقل در ایران برای کسی ناشناخته نیست. مغولستان یکی از کشورهایی است که طبیعت آن تا حدود بسیاری دست نخورده و بکر باقی مانده و به همین دلیل مکان خوبی برای توریست‌های عاشق طبیعت محسوب می‌شود. اما اگر دنبال تکنولوژی‌های روز من جمله اینترنت هستید کلا دور این کشور را خط بکشید.
قطب جنوب
اینکه یک کشور (مغولستان) کلا فاقد اینترنت باشد می‌توانست یک رکورد محسوب شود اما اینکه یک قاره اینترنت نداشته باشد داستان دیگری است. این قاره که سردترین نقطه روی زمین است (منفی ٨٥ درجه در زمستان) و تمام سطح آن از یخ پوشیده شده خالی از اینترنت است.
پاپوآ گینه نو
کشوری کوچک واقع در اقیانوس آرام که به عنوان یکی از نقاط کمتر شناخته شده روی کره زمین مورد توجه کاوشگران و جهانگردان است. قبایل بومی در این جزیره همچنان به روش نیاکان هزار ساله خود زندگی می‌کنند و خود ناگفته پیداست که وجود تکنولوژی مدرنی چون اینترنت در چنین مکانی سخت نامأنوس می‌نمایاند.
خلیج‌ هالونگ
ستون‌های آهکی و جزایر زیبای این خلیج را فقط می‌توان در کارت پستال‌ها تصور کرد. این خلیج که در تملک ویتنام است توسط سازمان یونسکو به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده. خلاصه اینکه اگر می‌خواهید از زیبایی‌های این جزیره مستفیذ شوید باید مدتی قید اینترنت را بزنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد، 3 پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند + عکس

این خانم معلم بی حیاترین زن دنیا لقب گرفت! / او در پیش دبستان درس می داد! +عکس

سعید وسوسه شده بود با هانیه که نوعروس بود، دوستی وقیحانه ای برقرار کند!

هایده مرا آواره خیابان ها کرد تا شوهرم را به خلوت خود بکشد

واقعیت ماجرای پرونده آزار دختران ایرانشهری چیست؟ / یکی از دختران از ارتباطش با متهم گفت

آخرین جزئیات پرونده آزار دختران ایرانشهر از زبان رئیس پلیس آگاهی

چرا دزدان خانه های ویلایی تابستان ها دست به کار می شدند؟

قتل زن جوان تهرانی در خانه مجردی مرد گل فروش

قربانیان شیطان صفت ها سکوت نکنند / چرا دختران آزار دیده ایرانشهر شکایت نمی کنند؟!

فوری / علت قهر عادل فردوسی‌پور اعلام شد

تجاوز به زن جوان در میان التماس هایش / راننده شیطان صفت پراید چه گفت؟!

مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند

کدخبر: 390954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟