گریم های عجیب دختری زیبا برای معروف شدن در فضای مجازی+تصاویر

دختری 22 ساله و هنرمند Artist که بسیار علاقه دارد روی صورت خود گریم های عجیب و سه بعدی اجرا کند حسابی معروف شده است. مونیکا فالچیک ، گریمور 22ساله اهل لیتوانی اخیرا بدلیل آرایش و گریم های توهم بصری خیره کننده در شبکه اجتماعی توجه های بسیاری رابه خود جلب کرده است.

وی در کار خود از رنگ صورت و لوازم آرایش استفاده میکند و میتوان آرایش های عجیب وی را مشاهده کرد که صورتش را می‌تواند به ظاهری تکه تکه ، جدا شده از سر و غیر تبدیل کند.

او پیش از این با انتشار تصاویری که بیشتر انها مضمون گریم و سفر دارند، دنبال کننده های نسبتا زیادی در اینستاگرام Instagram داشت ولی  از سال گذشته پس از آنکه شروع به انتشار عکسهایی از گریم توهم بصری کرد، میزان دنبال کننده های او به شدت افزایش یافت.

همه ی چیز از روز هالووین شروع شد، مونیکا تصمیم گرفت عده ای از ترفندهای آرایشی که قبلا از ویدیوهای آموزشی کسب کرده بود را برای ایجاد یک گریم عجیب بکار گرفته و به اشتراک بگذارد ولی پس ازمشاهده بازخوردهای خوبی که دریافت کرد، این روند رابا گریم های پیچیده تر ادامه داد.این گریمور جوان و مشتاق میگوید او از همه ی جا و از زندگی روزمره و هر چیزی برای خلق یک گریم جدید ایده میگیرد.
مونیکا ستاره اینستاگرامی 22 ساله، جدا از توهم بصری های خیره کننده ، تجاربی نیز در زمینه ایجادجلوه های ویژه داشته و از خون مصنوعی و لاتکس برای وحشتناک تر کردن صورت خود استفاده میکند.

یکی از چیزهایی که کارهای خانم فالچیک را خاص تر کرده این است که وی این فنون را کاملا به صورت خودآموز و از طریق تماشای ویدیوهای موجود در اینترنت و اینستاگرام و پس ازآن با تمرین فرا گرفته است. او می‌گوید اکنون اینکار تمام اشتیاق و بزرگ ترین سرگرمی Hobby من شده است.

مونیکا می‌گوید هدف او درسال ۲۰۱۸ این است که یک تیم کاری پیدا کرده تا بتواند با ایجاد یک کانال یوتوب، آموزش های گریم و رنگ آمیزی صورت خود رابه اشتراک بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فریبرز هنگام همخوابی با من فیلم گرفت / فیلم همه جا پخش شد و برادرم دید!

ارتباط جنسی و عاشقانه بین 2 معلم چگونه لو رفت؟ + عکس

تجاوز به یک دختر در پشت سطل آشغال دانشگاه / 2 دانشجو محکوم شدند + عکس

قتل مرد میانسال توسط یک دوجنسه جوان / با من خیلی خشن بود! + عکس

عاقبت تجاوز و ارتباط با 4 زن شوهردار  / 4 مرد سر جوان شیطان صفت را بریدند و جسدش را تکه تکه کردند + عکس

بلای وحشتناکی که حجت بر سر المیرا آورد / زن باردار خیلی التماس کرد

کتک کاری شدید زن و مرد جوان در ملاعام + فیلم

نقشه کثیف زن و شوهر برای میترا دختر جوان

دختر قالیباف در آستانه طلاق قرار گرفت / او هوو شده بود و نمی دانست

پسرعمو، پسر 10 ساله را در اتاق خوابش آزار می دادند

احسان علیخانی بالاخره بله را گرفت!

این مادر چه رازی داشت؟ / خودکشی او پسر 8ساله‌اش مشکوک است+ عکس

شکنجه های وحشتناک مهدی توسط مرد غریبه و خواهرش / پلیس اصفهان توطئه یک قتل عام را کشف کرد + عکس

کدخبر: 389420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟