زیباترین خیابان‌ ایران کجاست؟ + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، امیر فتحیان‌نسب با اشاره به روند صدور مجوز ساخت ساختمان در شهرهمدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در شهر یکسری ساختمان‌هایی ساخته شد که پارکینگ مناسب آن‌ها تامین نشد، به صراحت اعلام می‌کنم دیگر چنین مجوز‌هایی صادر نمی‌شود.
وی گفت: برج سعیدیه از جمله مراکزی بود که چندین بار پلمب شد، زیرا تأمین پارکینگ برای این مراکز یک مزیت برای شهر است که برج سعیدیه نیز با رأی کمیسیون ماده ۵ در حال ساخت پارکینگ است.

8090895_463
مدیر منطقه یک شهرداری همدان بیان کرد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز در خصوص برج سعیدیه رای صادره این بود در صورت ساخت پارکینگ و حد معضلات شهرسازی جریمه را پرداخت کنند که هنوز رقم آن به تایید نرسیده، اما مالک ملزم به ساخت پارکینگ شده است.

8090896_230
وی با بیان اینکه مالک برج سعیدیه به شدت دنبال کار است، افزود: مالک یکسری عملیات اجرایی نیز انجام داده و متوقف برای صدور پروانه است که به زودی صادر می‌شود، سپس رأی اضافه بنا و تخلفات صادر می‌شود.
فتحیان‌نسب در خصوص ساماندهی بلوار ارم نیز تصریح کرد: بلوار ارم تنها نقطه ارتباط بین طبیعت و زندگی شهری است، اما اکنون بلوار ارم عملکرد اتوبان شهری دارد.
وی با بیان اینکه نخستین اولویت آرام‌سازی بلوار ارم است، ادامه داد: این طرح به عنوان یکی از پایلوت‌های گردشگری شهر همدان برای همشهریان اجرا می‌شود.

8090898_993
مدیر منطقه یک شهرداری همدان خاطرنشان کرد: چند خاصیت در این طرح دیده شده که از جمله آن اینکه هیچ ساخت و سازی در این طرح ایجاد نمی‌شود که یک مزیت است؛ سیال بودن طرح نیز از دیگر ویژگی‌هاست، آنقدر طرح کامل و جامع پیش‌بینی شده که در آینده هر تغییر در ترافیک و پیاده‌راه را با حداقل کار عمرانی خواهیم داشت.
وی در ادامه یادآور شد: با ساماندهی بلوار ارم یکی از زیباترین خیابان‌های کشور را در همدان خواهیم داشت.
فتحیان‌نسب در خصوص پاساژ ایران نیز اظهار کرد: مالک پاساژ ایران اخیراً اقدام به تخلفاتی در چند حوزه دارد که حوزه نظام مهندسی در مورد استحکام بررسی می‌کند و حوزه شهرداری در کمیسیون ماده ۱۰۰ بوده است.
وی با بیان اینکه در کمیسیون ماده ۱۰۰، رأی پرونده با وضع پلمب صادر شد، گفت: در حالی که یکی از پرونده‌هایی است که پلمب باقیمانده است.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان بیان کرد: چند تخلف جدید نیز در مورد این پاساژ هست که در کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی خواهد شد البته مالک اعتراض کرده و در دیوان عدالت اداری و کمیسیون موضوع بررسی و با صدور رأی، رأی صادره سریعاً اجرا می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم خودم را کاملا در اختیارش گذاشتم

روابط قبل از ازدواج باعث شک و شبهه شوهر سومم به فرزندمان شده است

درگیری لفظی شدید لاریجانی و کواکبیان در صحن علنی مجلس

واکنش بابک جهانبخش به فاجعه دبیرستان پسرانه / اعدام نکنید!

ارتباط عضو هیئت مدیره مدرسه جنجالی غرب تهران با مسیح علینژاد + عکس

شکایت 50 دختر دانشجو و بیمار زن از یک پزشک منحرف زنان و زایمان +عکس

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

پرونده سیاه برای دبیرستان پسرانه تهران/ اجرای حدود الهی برای ناظم منحرف+فیلم

از وقتی با شوهرخواهرم ازدواج کردم به دردسر افتادم!

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

ماجرای خلوت 2 پسرخاله کنار دیگ نذری / این جوان از مادرش طلب دعا کرد

کار زیبای بچه ۹ ساله برای نجات برادر بیمارش+ تصاویر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

 

کدخبر: 385094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟