3 جزیره وحشتناک جهان را بشناسید؟ / چرا مردم می ترسند؟! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بعضی مناطق ممنوعه در هر کشور موجود است که برای گردشگری اصلا مناسب نیست و تقریبا بومی های آن منطقه هم به آنجا رفت و آمد نمی کنند.

جزیره مارها در برزیل

در نزدیکی برزیل جزیره ای است که جزو مناطق ممنوعه آن منطقه است و تقریبا هیچ کس به آنجا رفت و آمد ندارد.در این جزیره تقریبا هر 10 میلی متر مربع 5 تا 10 مار سمی وجود دارد که سم آن ها در همان لحظه نیش زدن گوشت را تجزیه می کند و جزو ترسناک ترین مناطق برزیل شناخته شده است.

ممنوعه (1)

جزیره یخی در استرالیا

این جزیره یکی از جزایر معروف جهان است . این جزیره بین قطب جنوب و ماداگاسکار واقع شده و دلیلی که این جزیره معروف شده وجود 2 آتشفشان فعال است اما چیزی که تجعب مردم را برانگیخته تمامی این جزیره و آتشفشان ها از یخ پوشیده شده و هیچ انسانی توانایی ورود به آنجا را ندارند و فقط حیواناتی مانند پنگوئن و نوعی پرنده خاص در آنجا زندگی میکند.

ممنوعه (3)

جزیره مرده ها در ایتالیا

طبق گفته های مردم از دوران قدیم تا به حال گفته شده این جزیره برای مرده هاست و فقط ارواح سرگردان در آنجا زندگی می کند. آنها می گویند که قبلا از این جزیره برای افرادی که بیماری روحی روانی داشتند استفاده میشد و پزشکی که آنها را درمان می کرد فردی بسیار بی رحم بود که بیمار ها را برای درمان زیر آب نگه می داشت و قرنطینه می کرد. این جزیره یکی از مناطق ممنوعه و ترسناک در ایتالیا است.

ممنوعه (2)

 

کدخبر: 384247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟