تجمع مردم پشت در استدیو برای زدن مجری پیشکسوت رادیو + عکس

به گزارش رکنا، بیوک میرزایی از حضور دوباره خود در برنامه «صبح جمعه با شما» در رادیو ایران بعد از سال ها اینگونه گفت: آخرین باری که در برنامه «صبح جمعه با شما» حضور داشتم زمانی بود که منوچهر نوذری هنوز زنده بود و این برنامه را اجرا می کرد.

وی با اشاره به درگذشت چهره های مهم رادیو عنوان کرد: ما دیگر از حضور هنرمندانی چون منوچهر نوذری و یا عزت الله مقبلی و دیگر بزرگانی که در رادیو فعالیت داشتند، محروم هستیم. نوذری بسیار حرفه ای بود و خودش به تنهایی یک برنامه را اداره می کرد.

این بازیگر Actor رادیو با اشاره به خاطرات خود از برنامه «صبح جمعه با شما» با اجرای منوچهر نوذری یادآور شد: من به خاطر دارم که گاهی تماشاگرانی با تفکرهای مختلف به استودیو برنامه می آمدند تا از نوذری انتقاد کنند اما او آنقدر مسلط بود که همه منتقدان عقب نشینی می کردند.

وی اضافه کرد: طنز در آن زمان به موضوعات روز جامعه اشاره داشت و گاهی صنف هایی که ما با آنها شوخی می کردیم جلوی در استودیو می آمدند تا به برنامه اعتراض کنند و حتی نوذری را بزنند اما نوذری کار خود را ادامه می داد و به خوبی از پس انتقادها برمی آمد.

میرزایی درباره برنامه های طنز و رویکرد آنها نسبت به مسایل جامعه اظهار کرد: اگر طنز از معضلات و ضروریات جامعه حرف بزند می تواند مورد پسند مردم باشد. زمان نوذری این برنامه در میان هر قشری و در هر جایی مخاطب داشت چون در لفافه حرف ها را بیان می کرد و انتقادها مطرح می شد.

این بازیگر رادیو نمایش در پایان با اشاره به حضور دوباره اش در این برنامه بیان کرد: اکنون بسیاری از قدیمی ها مثل رضا عبدی که در برنامه «صبح جمعه با شما» با هم همکار بودیم دیگر فعالیتی ندارند چون سن شان بالا رفته است. برخی از قدیمی ها هم که به برنامه بازگشته اند به دلیل حضور خود احمد شیشه گران است که پیش از این هم از عوامل اصلی «صبح جمعه با شما» در زمان نوذری بود و در شکل گیری هنر Art و مهارت بسیاری از گویندگان و هنرمندان رادیو موثر بود. من هم امروز دوباره به حرمت آقای شیشه گران به این برنامه بازگشتم و امیدوارم که برنامه بتواند باز هم برای مردم جذاب باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

خانم بازیگر وقتی در هتل به هوش آمد خود و کارگردان سرشناس را در وضعیت بدی دید + عکس

راز وحشتناک 2 جعبه فلزی رها شده در خیابان / هیچکس جرات نگاه کردن به داخل جعبه ها را نداشت! + فیلم 16+

راحله با بی حیایی دخترم را آلوده کرد

زن و شوهر جوان کودک یزدی را از حرم دزدیدند تا پدر و مادرش باشند / جزئیات عملیات پلیس مشهد + عکس

وقتی فهمیدم زنم در خانه مادرش با حمید بود از خود بی خود شدم! / این مرد در کرج محاکمه شد +عکس

این مرد 11 زن صیغه ای دارد / عروس 7 روزه راز او را فهمید

شکنجه وحشتناک پسر بچه 7 ساله تهرانی توسط 3 کارگر افغانی / هشدار جدی قاضی پرونده

درخواست اعدام برای وحید مرادی شاخ اینستا + عکس

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

ناگفته های تلخ دختران تهرانی که در دام راننده پژو 405 می افتادند / او مرا از پارکینگ خانه دزدید + فیلم و عکس

کدخبر: 383102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟