خانواده ناجور  عروس ملکه انگلیس جنجال آفرین شد

به گزارش گروه ترجمه رکنا، خانواده مگان مارکل در این دوران نهایت تلاش را کردند تا توجه رسانه‌ها را از مگان بروی خودشان بکشند. در چند ماه اخیر از وقتی اعلام شده مگان قرار است با پرنس انگلستان ازدواج کند این خانواده از هم پاشیده هر روز در صدر خبرهای جهان بوده‌اند. خانواده پرنسس جدید انگلیس کلکسیونی نامتوازن از یک اسقف، یک الکلی سابق و حتی یک کشاورز ماری‌جوانا است. 
مادر مگان، دوریا، زن دوم پدرش توماس بوده که از ازدواج قبلی‌اش پسری به نام توماس جونیور و دختری به نام سامانتا دارد. پدر مگان سال‌ها قبل برنده لاتاری شده و این به مگان امکان تحصیل در مدارس خصوصی داده بود. ولی توماس مارکل مدتی بعد از لس‌آنجلس به مکزیک رفت و اعلام ورشکستگی کرد. پدر و مادر مگان سپس از هم جدا شدند. مادر او دوریا یک مربی یوگا است و رابطه خوبی با مگان دارد. در حالیکه پدر مگان در عروسی دخترش به دلیل آنچه بیماری قلبی اعلام شده شرکت نخواهد کرد، دوریا دخترش را در مهمترین روز زندگی‌اش همراهی می‌کند. 
خواهر ناتنی مگان، سامانتا مارکل بیش از یک دهه است که با او کلمه‌ای ردوبدل نکرده. او طی این روزها بارها به مگان حمله لفظی کرده و به عروسی او دعوت نشده است. سامانتا می‌خواهد کتابی در مورد خواهرش منتشر کند که محتوای آن احتمالا به مذاق مگان خوش نخواهد آمد. دختر سامانتا ولی قضیه متفاوتی با مادرش دارد. او که به عروسی دعوت شده با مادرش زندگی نمی‌کند و گفته که مادرش بارها از تنفر خود نسبت به مگان برای او تعریف کرده است.
توماس مارکل جونیور برادر ناتنی مگان که زندگی بسیار پرفراز و نشیبی دارد اخیرا به پرنس هری نامه‌ای نوشته و با بدگویی بسیار از خواهرش از پرنس خواسته بود از ازدواج با او منصرف شود. او هم به عروسی مگان دعوت نشده، هرچند دو روز قبل در نامه‌ای معذرت خواهی کرده و عملا التماس کرده بود تا او را به عروسی خواهرش راه بدهند. همسر سابق توماس، تریسی که سال‌ها الکلی بوده و پسرش تایلر که کشاورز ماری‌جوانا است در مراسم ازدواج سلطنتی حاضر خواهند بود.

مگان مارکل دو عمو هم دارد که یکی از آنها اسقف و دیگری دیپلمات و ارتشی سابق است.

 

کدخبر: 380926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟