8 عروسی پرخرج سلبریتی‌ها در دنیا+ عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پیش‌بینی می‌شود هزینه مراسم ازدواج پرنس انگلستان به رقم نجومی 32 میلیون پوند برسد. ولی این زوج تنها کسانی نیستند که مهمترین روز زندگی‌شان را با ولخرجی تمام سپری می‌کنند. در ادامه 8 مراسم ازدواج بین افراد معروف را که افراط درهزینه‌های مراسم را به سطح جدیدی کشانده‌اند بررسی می‌کنیم.

Kim-Kardashian-Kris-Humphries

کیم کارداشیان و کریس هامفریز
این زوج 10 میلیون دلار برای مراسم ازدواج‌شان خرج کردند که شامل تاج الماس و سه لباس عروسبرای کیم می‌شد. این مبلغ به حدود 138 هزار دلار به ازای هر روز از ازدواج 72 روزه آنها می‌رسد.

wayne-t

وین رونی و کالین رونی
مراسم عروسی 4 روزه ستاره فوتبال در ایتالیا 5 میلیون پوند خرج داشت. این مراسم شاملمهمانی Party بزرگی در یک کشتی تفریحی می‌شد.

justin-timberlake-jessica-biel

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل
خواننده معروف برای ازدواجش با ستاره هالیوود 6.5میلیون دلار خرج کرد. آنها یک هتل را کاملا کرایه کرده و با پرداخت پول حتی ساختمان‌های اطراف را هم بسته بودند تا خبرنگارها را دور نگه دارند.

kim-kardashian-kanye-west3

کیم کارداشیان و کانیه وست
مبلغ دقیق این ازدواج پرحرف و حدیث اعلام نشده ولی مطمئنا از ازدواج قبلی کیم بیشتر است. عجیب‌ترین جزئیات این عروسی حک اسم هر مهمان روی یک لوح مرمری ایتالیایی بود.

melania-trump-donald-trump-relationship

دونالد و ملانیا ترامپ
اسم دونالد ترامپ Trump همیشه افراط را به خاطر می‌آورد. پس عجیب نیست که مراسم ازدواج او با ملانیا در سال 2005 جزو این لیست باشد. تنها لباس عروس ملانیا در این مراسم 125 هزار دلار قیمت داشت.

their-crazy-extravagant-wedding

تام کروز و کیتی هولمز
این زوج هالیوودی با 2 میلیون دلار یک قصر ایتالیایی را برای عروسی‌شان کرایه کرده بودند. از مهمان‌های سرشناس این مراسم می‌توان به جنیفر لوپز، ویل اسمیت و بکام‌ها اشاره کرد.

David_and_Victoria_3528750b

دیوید و ویکتوریا بکام
روز 800 هزار پوندی بکام‌ها در سال 1999، 230 مهمان داشت. لباس عروسی ویکتوریا و تخت پادشاهی مخمل جزو افراطی‌ترین هزینه‌های یکی از پر سروصداترین عروسی‌های تاریخ بود.

royal_wedding

پرنس ویلیام و کیت میدلتون
مراسم ازدواج سلطنتی 23 میلیون پوندی این زوج در سال 2011 24 میلیون بیننده از سرتاسر جهان داشت. 1900 مهمان هم در عروسی نوه بزرگ ملکه الیزابت شرکت داشتند.

 

کدخبر: 380676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟