به راحتی با این روش ورزش کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که از این طریق می‌توانید سالن‌های ورزشی را رزرو کنید.

 اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زد.

برای ورزش کردن و سالم‌ماندن کار سختی در پیش نداریم تنها کافیست که مجموعه‌های ورزشی شهر خود را پیدا کنیم و به کمک سریع‌ترین روش‌های ممکن مجموعه‌های ورزشی را برای خود رزور کنیم.

یکی از استارت‌آپ‌ها، موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن می‌توانید فضاهای ورزشی و سالن‌ها را پیدا و برای خود رزرو کنید.

این سایت در نظر دارد تا با برقراری ارتباط میان جامعه ورزشی و فضای مجازی کاری کند که آحاد جامعه در راستای ورزش کردن قدم بردارند.

این سایت برای راحتی بیشتر کاربران ارتباط 24 ساعته را قرار داده است یعنی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به ورزشگاه‌های شهر خود متصل شوید و زمان ورزش کردن خود را مشخص کنید، همچنین به دلیل پرداخت اینترنتی که این سایت برقرار کرده است کار باشگاه داران ورزشی و هر یک از شهروندان بسیار راحت شده است.

برای رزرو سالن ورزشی در این سایت تنها کافیست نام شهر خود را وارد کنید تا در کمتر از چند لحظه سالن‌های ورزشی مانند زمین‌چمن، پینت‌بال، زمین تنیس یا سالن فوتسال برای شما رزرو شود.

امکان مقایسه سالن‌های ورزشی با یکدیگر در سایت های استارت آپی

در این سایت می‌توانید برای برپایی اردو و جام‌های مختلف برای تیم‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و فضاهای مختلف ورزشی را با یکدیگر مقایسه و هرکدام از فضاها و ورزشگاه‌هایی را که مورد پسند بود برای رزرو انتخاب کنید.

 

کدخبر: 377908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟