پسر بچه سه ساله ای که هرگز گریه نمی کند+ عکس

گریه کردن هنگام درد و ناراحتی امری طبیعی است که به عنوان واکنش یک بدن سالم شناخته می شود ولی اگر با شدیدترین دردها هم گریه ای اتفاق نیفتد چطور؟ ان وقت تصورها از واکنش بدن چیست؟ این مقدمه ای بود برای معرفی پسربچه خردسالی که به هیچ وجه درد را احساس و گریه نمی کند.

پسر-گریه
دکستر پسربچه ای که هرگز گریه نمی کند در کنار پدر و مادرش

"دکستر کاهیل" 3 ساله هرگز گریه نمی کند چون دردی احساس نمی کند. این پسر اختلال نادری دارد که به واسطه آن هرگز نمی تواند درد را در بدن خود حس کند و برای احساس دردی که دارد گریه کند.
مشکل او نوعی از اختلال نوروپاتی است که غالبا به صورت ارثی در فرد ایجاد می شود. والدین این کودک بعد از انکه متوجه وضعیت عجیب فرزندشان شدند و گریه نکردن های او بر اثر زمین خوردن و حتی شکستگی انگشت دست برایشان عجیب بود او را نزد پزشک بردند و در معاینات و آزمایشات اختلال او مشخص شد.
بعد از آن این زوج جوان تصمیم گرفتند برای حفظ امنیت جانی فرزندشان محل زندگی خود را به محلی امن تر انتقال دهند چرا که او به دلیل نداشتن احساس درد ممکن بود در شرایط خطرناک حتی تصادف Crash هم قرار گیرد بدون انکه احساس خطر و ترسی داشته باشد.
او که ماه آینده 4 ساله می شود تا امروز چندین بار دچار شکستگی و زخم های عمیق شده است ولی به دلیل نداشتن هیچ دردی به والدینش اطلاع نداده است آنها بعد از چند ساعت خودشان متوجه حادثه Incident شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟