وجود مینیون ها در دنیای واقعی

مینیون های امروزی برگرفته شده از کودکان ازمایشی جنگ جهانی هستند! این ازمایش هولناک توسط یک پزشک المانی انجام میگرفت.

مینیون ها

زمانی که دانشگاه مونیخ دنبال پزشکی بود که روی موضوع مردم شناسی کار کرده باشد، منگله دکترای خود را در دفاع از پایان نامه ای گرفت که تاکید داشت میتوان نژاد انسان را به کمک شکل فک او تشخیص داد.
یوزف بدین ترتیب در 24 می ۱۹۴۳ و در جریان جنگ جهانی دوم جانشین پزشکی بیمار شد و فعالیتش را در آزمایشگاههای زیرزمینی حزب نازی در رومانی آغاز کرد. 

مینیون ها

او در آنجا لقب “فرشته مرگ” را یدک می کشید. زیرا زمانی که در مقابل زندانیان تازه وارد می ایستاد و برخی را به راست و بعضی ها را به چپ هدایت میکرد، روپوش سفیدش همراه بازوان فراخش یک فرشته سفید را تداعی می کرد. 
از آنجا که برتری نژاد آریا برای آلمانی ها بسیار اهمیت داشت، وی بودنش در ارتش نازی را فرصتی برای مطالعاتش درباره وراثت میدانست. 
از نظر حکومت نازی موهای بلوند و چشمان آبی تنها نژادی بودند که باید می ماندند. به همین منظور هیتلر فهرستی برای دستیابی به اهداف نازی تدارک دیده بود. یکی از اهداف مهم هم این بود که تمام سربازان اس اس قبل از ازدواج باید از لحاظ خلوص نژادی آزمایش می شدند.
او به آزمایش روی دوقلوهای یکسان علاقه زیادی داشت. این دوقلوها در آسایشگاه‌های ویژه‌ای اسکان داده می‌شدند. او یک پزشک اطفال یهودی به نام برتولد اپشتین را هم برای کمک استخدام کرده بود. 
به مطالعه روی بیماری«نوما» که یک بیماری التهابی مخاط لثه و دهان است، علاقه داشت. البته نه به منظور پیدا کردن راهی برای درمان آن، بلکه برای اثبات اینکه این بیماری خاص افراد نژاد پست است! این بیماری که می‌تواند منجر به گانگرن بافت نرم دهان شود، در افرادی رخ می‌دهد که دچار سوء تغذیه شدید و یا ضعف سیستم ایمنی هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟