300 چهره الگوریتمی از ژن های دی ان ای یک متهم

«چلسی منینگ» در سال 2013 میلادی تنها یک عکس از خود منتشر کرده است.او در نزدان دوران محکومیت خود را سپری کرده و انتشار تصاویرش ممنوع بوده است. «چلسی منینگ » سرباز آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ به اتهام در اختیار قرار دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده به سایت ویکی لیکس در ماه مه سال ۲۰۱۰ و هنگام خدمت ارتش، در عراق بازداشت شد و سپس به کویت و از آنجا به خاک آمریکا منتقل شد. از آن زمان در سلولی در پایگاه نظامی کوانتیکو در ایالت ویرجینیا زندانی Prisoner است. وی در نخستین جلسه دادگاه نظامی در ۲۳ فوریه ۲۰۱۲ که فورت مید ایالت مریلند آمریکا برگزار شد، از قبول یا رد اتهامات خودداری کرد.
وی متهم است هزاران سند طبقه‌بندی شده آمریکا را که به صورت رایانه‌ای در اختیار داشته در زمان اعزامش به عراق در اختیار پایگاه اینترنتی ویکی لیکس قرار داده است. وی اخیراً نیز توسط متخصصان نهادهای امنیتی آمریکا متهم شده که نشانه‌های ورود غیرقانونی به یک وب سایت محرمانه دولت آمریکا نیز توسط چلسی منینگ نظامی آمریکایی وجود دارد که این اقدام نیز وی را به دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده آمریکا به پایگاه اینترنتی ویکیلیکس متهم می‌کند.
اکنون هنرمند آمریکایی 30« هیتر دوی « پرتره 3 بعدی از چهره واقعی «چلسی » به صورت الگوریتمی از داده های دی ان ای این متهم ساخته که در نمایشگاهی در منهتن به نمایش گذاشته شده است.
«چلسی « در ابتدای محکومیتش به 35 سال زندان Prison محکوم شده و پس از عف اوباما پس از گذراندن 7 سال از دوران محکومیت خود از زندان آزاد شد. این متهم اکنون با بازدید از گالری چهره های سه بعدی خود تصاویر بیشتر شبیه به مردان دانسته و این وضعیت را نگران کننده خوانده است.
وی در این باره گفت:« دی ان ای و ژنتیک همه چیز از ما نیست تصاویر سه بعدی نیز به خوبی این موضوع را نشان میدهد برای شناخت هویت تنها دی ان ای روشن کننده نیست.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟