ترافیک در آزاد راه کرج-تهران و کرج-قزوین نیمه سنگین است / محور شمشک -دیزین تا پایان هفته باز است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس Police مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل Bridge استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضیت ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: در تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.

*محور شمشک -دیزین تا پایان هفته باز است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: محور شمشک - دیزین که از سال گذشته به دلیل عدم ایمنی کافی مسدود شده بود، از امروز تا پایان هفته باز است.

وی با اشاره به محدودیت تردد از هفته آینده در این محور ، تاکید کرد:این محور قبل و بعد از تعطیلات و در طول هفته ساعت 07:00 صبح تا 18:00 به جز روزهای تعطیل به دلیل عملیات راهسازی مسدود است.

وی گفت:امروز شنبه در هیچ یک از محورهای شمالی کشور محدودیت ترافیک نخواهیم داشت و تردد خودروها در هر دو لاین محورها برقرار است.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد:‌محور اولنگ-شاهرود ،محور استهبان - نی ریز ،محور فرعی رودبار-کهنوج و قلعه گنج کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟