گورستان اتومبیل در دل یک غار + عکس

کاوشگران از کشف بیش از 100 اتومبیل در کنار آبشاری نزدیک دهانه غاری در سریدیون ولز شگفت‌ زده شدند. این گروه به سرپرستی "گرگوری ریوله" 31 ساله مهندس آی تی، به دل یک غار تاریک و خطرناک برای کشف کوهی از اتومبیل‌های قدیمی مربوط به دهه 1970 سفر کرد.

ریوله که چهار ساعت وقت صرف پیدا کردن محل استراحت در کوه محل کشف این غار کرده بود، گفت: احتمالاً این خودروها به‌دلیل تصادف به پائین سقوط کرده‌اند، چرا که جاده منتهی به این آبشار بسیار خطرناک است. وی اظهارنظر کرد که ممکن است به‌همین دلیل این اتومیبل‌ها بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان‌شان به پائین سقوط کرده باشند. اعضای این گروه که شرایط بسیار خطرناک پیمودن مسیر تاریک و لغزنده درون غار را تجربه کرده‌اند، برای رسیدن به این گورستان ناگزیر به استفاده از طناب شدند.

بنابر اظهارات ریوله، بازگشایی این معدن به سال 1836 مربوط می‌شود، در‌حالی‌که معدن در سال1960 بسته شده است. این سفر اکتشافی با نشان دادن عکسی توسط یکی از دوستان گرگوری کلید خورد. وی اذعان می‌کند بعد از دیدن عکس و صحبت راجع به آن تحقیقات خود را شروع کرده و با کسب اطلاع از مکان معدن سفر به این دنیای ناشناخته را آغاز کرده است.

کدخبر: 21430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟